Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › F 16 bild
-
F 16 bild
Publicerad av mav på 23 september, 2005 vid 13:2827m linor med Flysurfer tech.
trick: F16
rider: Erik da mav Fernholm
foto: Micke da shark Guffinmelker svarade 19 år, 5 månader sedan 23 Medlemmar · 50 Svar -
50 Svar
-
O sen drar draken ihop sig och blir som folie blir efter att den gjort sitt i ugnen.
-
haha jag diggar Erik när han säger : ”jag gillar dig, du är en härlig kille Rambo”
-
Ja du Hugge, du börjar allt bli en sorglig figur på detta fourm.
Eftersom du och Melker dissar Erik’s F-16 så kan ni två väl sticka ut och gör en fetare F-16 och plåta? Det borde ni väl fixa med lätthet? Eller?
/Kaj(Tech)
-
Chrille snälla lägg upp bilder på riktiga trick, så foliesurfarna kan använda sitt folie til det som det är gjort för.
-
Supernice!! Way to go Erik!
Tjurudden antar jag!?!?! / TOBAS -
Svar till:
Chrille snälla lägg upp bilder på riktiga trick, så foliesurfarna kan använda sitt folie til det som det är gjort för.
[/ QUOTE ]
Melker, det ju *du* som ska lägga upp bilder när *du* gör trick. Eftersom du inte kör foil måste ju dina trick vara mycket fetare och cleanare.
Dina inlägg får mig att tänka på ett gjutet citat som du borde klura lite över:
”Ibland är det bättre att hålla tyst och låta folk tro att man är lite dum… än att öppna truten och undanröja alla tvivel”
/Kaj(Tech)
-
Hahahaha man kan inte ens smygtitta in lite på det här forumet utan att behöva plocka fram popcorn o läsk..
-
Svar till:
Hahahaha man kan inte ens smygtitta in lite på det här forumet utan att behöva plocka fram popcorn o läsk..
[/ QUOTE ]
=)
Logga in för att svara.