Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing F2 Speed Challenge Askim

  • dr-masse

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 14:19

    Japp, söndag ser lovande ut. Skall skicka ett särskilt mentalt “tack” när vi bränner runt på Fituna, utan dig hade di aldrrriii gått!

    Hoppas finnarna får rätt. Windguru säger samma sak. :santa:

  • surferboy

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 14:42

    Du får ju en bekräftelse efter att du anmält dig förutsatt att du fyllt i rätt emailadress när du anmälde dig.

  • surferboy

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 14:54

    Jag har kollat i vårt register över anmälda och vi har inte fått någon anmälan från dig. Du får gå in på vår hemsida och göra om anmälan eller anmäla dig på plats i morgon kl 9 i sekretariatet som kommer vara i caféet nere på stranden.
    Välkommen!

  • the_novice

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 15:20

    Ok, jag har skickat in anmälan en gång till från en annan dator…
    Sidan krånglar en del (IE och Mac), jag får ett medelande om att jag skall få ett e-mail men verkar inte få ngt. Jag anmäler mig på plats imorgon…

    Blir det funrace om det inte blåser?

  • Knatte

    Gäst
    9 juni, 2006 vid 16:28

    Hur resonerar folk inför helgen ? Det verkar ju inte bli så mycket blåst i alla fall:blush: Jag tänkte titta över och kolla, om det bara blir någon aktion att prata om..
    Tar nog med kameran i så fall.Det skall väl blåsa lite bättre på söndagen i alla fall.:smirk:

  • swe170

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 17:03

    Med förhoppningar om lite sjöbris så tänker jag åka ner och anmäla mig när sekretariatet öpnnar imorgon. Det har kommit vind förr när man mins anar det och om inte annat ser jag fram emot att klämma på lite prylar snacka breda mastfickor och träffa likasinnade

    Även om det inte ser ut att bli några rekordfarter så kommer det säkert bli goa dagar och chans att träffa lite konfenfolk om inte annat.
    Hoppas vi syns imorgon.
    /Mats

  • jester

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 19:00

    Lokalnyheterna pratade om lokal sjöbris för både lördag och söndag. Det är bara att hoppas på tur.

  • faster

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 19:20

    Nu är jag på plats i Götet!! Gogogogogogogo!!

  • getwet

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 20:06

    Jag med…….

  • surfan

    Medlem
    10 juni, 2006 vid 05:43
    getwet wrote:
    Jag med…….
    ja med
  • imported_macts

    Medlem
    10 juni, 2006 vid 07:50

    Inte ja….lycka till på tävlingen. Hoppas ni får vind!!!

  • Knatte

    Gäst
    10 juni, 2006 vid 15:28

    Hur har det gått ? Blev det någon segling idag ?
    Jag orkade aldrig ta mig till Askim idag:blush: Vaknade upp seg och trött, som tusan. Men kanske tar en tur och agerar publik imorgon om prognosen ser skaplig ut..
    Men lite info väntar vi på, men det måste väl ha handlat om Formula prylar som har använts idag..:wink:

  • jester

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 05:41

    Maxvind 3 m/s igår. Var en orgie i pryl-klämning igår enbart. Får hoppas på vind idag istället, men det ser mörkt ut…

  • Knatte

    Gäst
    11 juni, 2006 vid 07:18

    Misströsta inte Jester. Nu börjar det väl blåsa lite ? 5 m/s medel i Marstrand och max 8 m/s vid kl 9-draget:smile:
    Själv är jag lika seg idag som igår, så jag avstår nog alla klämma aktiviteter och kollar på F1 istället..
    Hoppas att vinden hittar in i Askimsviken också:laugh:

  • jester

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 17:26

    Massivt med vind idag. Mao runt 5 m/s… Vi körde ett par fun-race med F2 Discovery som banseglarna mitt ibland oss vann tämligen enkelt. Höjdpunkten var dock när GetWet bordade Surfan på sista länsen mot mål. Hysteriskt roligt! 😀 Förövrigt var det Ulf Sjöstedt som vann fun-racet.

    Trist att det inte blev vind även denna helg, men 2 helger av 3 är inte fy skam.

    Slutställning blev således:

    1: Markus Emanuelsson, som vann en tripp till världscupstävlingen på Fuerteventura.
    2: Daniel Borgelind, som van en F2 Missile XSmall
    3: Robert Stavnås, som vann en klocka (till)

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing F2 Speed Challenge Askim

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.