Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › F2’s 2005:or
-
F2’s 2005:or
Publicerad av adde på 28 oktober, 2004 vid 07:14Först var det en gorilla, sen en paprika. Men F2’s fantasi slutar inte där…
Nejdå, här är ett sammarbete med MicroSoft. Windows SX
Tycker man att fönstret är för stort finns en med mindre skärm (men mera charm)
(bilder från [url=”http://www.surf-fascination.com)”]http://www.surf-fascination.com)[/url]
/adde
ola_p svarade 20 år sedan 19 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
Va!! är det en inbyggd GPS det där, faen va coolt.
Även Cool trasan & banane bräda -
Mycket, mycket fräsigt!! Fast gradering i km/h och km? Vill man inte ha knop och distansminuter?
/jeppo
-
Svar till:
Även Cool trasan & banane bräda
[/ QUOTE ]
Bästa epitetet på dom brädona jag hört! Nu saknas bara höftskynken och bananer…
F2 får ju fan skärpa sig i målningen av sina brädor.
(Oj, jag glömde visst att F2 är tyska så det är säkert snyggt på hemmaplan iallafall.)/feg
-
För tyska läderbögar är leopard och tiger aldrig fel! Ett tidlöst tyskt mode helt enkelt. Helt klart bland de fulaste brädorna någonsin, Gorilla Wave!
Men GPS måste väl speednissarna gilla. Jag saknar dock höjdmätare för alla höga hopp jag ska ladda!
/Magnus -
Vafaen ska man med fönstret till? Kolla efter sten eller? En bräda för fiskebäck kanske…
-
Är det hål rakt igenom på fönstret elelr är det typ plexiglasskivor där?
Känns ju ganska ofördelaktigt att ha ett fönster rakt igenom. Alla chop vågor kommer rakt upp ur brädan och fungarar som en bromskloss kanske.
Hum, vet inte om jag är blind men sitter det inte en plexi skiva på undersidan fast inte ovansidan? Bra ställe att lägga bananerna (extrautrustning till teamets wave-terzans kanske).
-
Svar till:
Är det hål rakt igenom på fönstret elelr är det typ plexiglasskivor där?
Känns ju ganska ofördelaktigt att ha ett fönster rakt igenom. Alla chop vågor kommer rakt upp ur brädan och fungarar som en bromskloss kanske.
Hum, vet inte om jag är blind men sitter det inte en plexi skiva på undersidan fast inte ovansidan? Bra ställe att lägga bananerna (extrautrustning till teamets wave-terzans kanske).
[/ QUOTE ]
Bra ställe att samla ett par extra kilo vatten när man åker?
Det börjar ju likna mer en tyristbåt än en windsurfbräda. -
Det här måste vara slutet för F2? Sista rycket innan dom lägger ner F2 som produkt verkar det som ;=)
Sen kan man ha sina funderingar på hur länge den där displayen ska vara hel? -
Jag menar det. Förvaringsutrymme för bananer eller vattenskål.
-
Förra designen var ju skitsnygg. Förfinades fram till 04. Maui-Force och Compstyle 03-04 var skitsnygga. Men den nye tyske (?) designern verkar ha ballat ur helt.
-
Ta bort plexiskivan så har man en hyfsat stor ölöppnare. Tänk den flaskan, höjer stämningen på Aftersurf…
-
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha !!!!!!!!!!
Djävlar va roligt. Pimpelfiske ha haÖlöppnare ha ha ha ha!
Glassbottom boat för turister är ju inte hälften så kul.
Skriv och tipsa F2 vet ja!
/Magnus -
Svar till:
Det här måste vara slutet för F2? Sista rycket innan dom lägger ner F2 som produkt verkar det som ;=)
Sen kan man ha sina funderingar på hur länge den där displayen ska vara hel?[/ QUOTE ]
Med tanke pa att tyskarna e raett manga sa kanske det haer blir deras nya storhetsvaelde….ha ha
haller meed era inlaegg, det e graesligt..blir sa trott
Logga in för att svara.