Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing F2’s 2005:or

• herodude

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 17:53

satan i gatan fan killar inser ni inte brädorna är jue råå heta å kaxiga som få, iofs skulle jag nog inte vija ställa mig på den där bananbåten men fan kaxig dekor… laugh.gif

• tdk

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 18:36

Undrar hur den klarar ett kastfall… crazy.gif

• voodoo

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 18:40

Är det bara jag som tycker att det kan det vara en …

• tdk

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 18:45

Hahaha!!! Fan va coolt! grin.gif

• Trikare

Gäst
    29 oktober, 2004 vid 21:39

Apropå GPS’en, har läst någonstans (tror att det var illustrerad vetenskap) att det finns en vågsurfingbräda som har en inbygd dator med trådlös internet upp koppling.
    Snack vad fräkt för alla kontorsnissar, “jobba hemma”. wink.gif

• adde

Medlem
    30 oktober, 2004 vid 07:13
  • s

Medlem
    30 oktober, 2004 vid 20:17

Svar till:

För tyska läderbögar är leopard och tiger aldrig fel! Ett tidlöst tyskt mode helt enkelt. Helt klart bland de fulaste brädorna någonsin, Gorilla Wave!

Men GPS måste väl speednissarna gilla. Jag saknar dock höjdmätare för alla höga hopp jag ska ladda! cool.gif
    /Magnus

[/ QUOTE ]

Inte för att detta påverkar brädan, men jag vill bara påpeka en sak eftersom många säger fel.
    Detta är inte en Gorilla utan en Gerilla bräda, dvs. de militära grupperna som huserar uppe i bergen och skjuter på allt som rör sig. Guerilla är ordet på engelska.

Sedan ang. designen.
    Tycka vad man vill, men den väcker uppmärksamhet! Jag är ägare av en Guerilla wave och det är många som kommit fram och kollat, vissa har t.o.m. frågat om det är en custom… De har dock liten koll…
    På vattnet ser ovansidan hårig ut! Och undersidan syns väldigt bra i hoppen.
    Men jag håller med om att 2004:orna var snyggare…

Däremot är leopardmönstret på väg tillbaka inom mode, så här ligger F2 långt framme i sin design. Dolce Gabbana, Donna Karen, Calvin och allt vad de stora modeskaparna heter tillverkar nu exklusiva väskor, byxor, dressar, det mesta… i leopard- och tigermönster. Och hur vet jag det? Jo, jag läste alla tidningar i facket framför mig på flygresan till Korsika… (vill inte erkänna att jag är tysk läderbög och egentligen prenumererar på alla dessa tidningar wink.gif)

/Staffan

• ola_p

Medlem
    30 oktober, 2004 vid 20:46

HAHA!!!
    Tycker gorillan wink.gif e klart cool även om den e ful som stryk… Typ som goyabrädorna jag kommer köra framöver… blush.gif F2 verkar dock tänkt till lite på freestylesidan, chillin ser ju ruggigt läcker ut vad gäller grafiken…

• styret

Medlem
    30 oktober, 2004 vid 21:05

klart det är hett med leopardmönster. ska kirra leopardklädsel till volvon nu i dagarna. den kommer bli värsta brudmagneten!

• ola_p

Medlem
    30 oktober, 2004 vid 21:19

Hett…!
    Vi vill se lite bildbevis när du e klar..

• hellgren

Medlem
    31 oktober, 2004 vid 02:17

Asså.. prylbög som man är..
    En display på brädan skulle ju sitta fint! smile.gif
    Dock som nån sa, hur lång tid tar det innan den e svart?

/Hellgren

• ian

Medlem
    2 november, 2004 vid 08:12

faen, najs e det med fula brador. men vad meanr du med chillin? asso, blir sa less pa att de har gjort en freeridebrada.

• ola_p

Medlem
    2 november, 2004 vid 10:11

får förtydliga att jag enbart syftade på grafiken på chillin

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing F2’s 2005:or

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.