Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › faaaan vad jag hatar CSN!!!!!!!!!!!!!!
-
faaaan vad jag hatar CSN!!!!!!!!!!!!!!
Publicerad av kicki på 13 januari, 2004 vid 16:32De jävlarna vill sno mig på pengar!! Jag sat och svor och skällde på de stackars idioterna precis och det var inte poppis att kalla dem för kommunistjävlar och inte heller så poppis bland mina kollegor eftersom vi alla jobbar för regeringskansliet och finansen.
Fuck it!pjoter svarade 20 år, 8 månader sedan 19 Medlemmar · 43 Svar -
43 Svar
-
ja förr men nu vill de ha tillbaka pengar från mig de jävlarna fast än jag inte har någon deklarerad inkomst i sverige… Jag vet jag ska hålla käften men det känns surt ändå. Vem vill hosta upp pengar till något man inte får något för på direkten.
Suck, -
haha men du har väl inkomst var där du är nu? 😛
ahh skönt, en annan praoar ju och får både resebidrag och matpengar
-
var inte såå nöjd, du har allt framför dig. Dessutom har jag en del av mitt lån i det gamla systemet där man inte betalar än förrän man får inkomst…
-
jo och just nu e det extra skönt för jag är mella två gynasium och behöver inte ta det så seriöst denna vecka för det kommer ändån inte synas i betygen
-
Jag hajade det, men kanske ni ska plugga på universitetet sedan?! Gör inte det! Lånet gör studierna väldigt avtändande! (hihihi)
-
jag hatar också csn… när jag ringde dit igår hade jag 52 samtal före!
men jag hatar hela svenska skolsystemet..
jag är för smart för att plugga kovux men för dum för att komma in på det jag vill..jag hatar regeringen och hävdar att anarki är bra!
-
Kicki! Hur mycket behöver du betala tillbaka i år? Är det för den ‘nya’ delen av lånet? CSN <--- hata /empati-anki
-
Men, Alla säger att man får bidrag för att bo i Sverige. Jag tror också att det är svårt att betala tillbaka, men man gör väl bästa?
Mypa
-
fan jobba som alla andra tills ni har en liten summa åk iväg bli proffs på det ni gillar bäst och chilla o lev loppan resten av livet..
studera o massa sånt skit.. det gör man bara för att man kommer in på nationerna
-
Svar till:
fan jobba som alla andra tills ni har en liten summa åk iväg bli proffs på det ni gillar bäst och chilla o lev loppan resten av livet..
studera o massa sånt skit.. det gör man bara för att man kommer in på nationerna
[/ QUOTE ]
hahahhahah wööööröd! precis så jag tänkt göra
-
vadå ahr du lånat pengar är det väl bara att punga upp.
Är dom jävla kommunister efter att ha lånat ut pengar till dej så du ska kunna göra det du vill och sen vill ha tillbaks dom?
det var en ny syn på kommunism.fan skärp dej och gör rätt för dej eller håll käften
-
Ja, de jävla asen vill att jag ska betala tillbaka 5995 spänn. IDIOTER!!! Asså, för mig går det ändå bra men hur fan tror de att de kan få ur den summan ur någon som är verkligen arbetslös. Hur kul är det att först inte få jobb för det inte finns några och sedan få ett brev från CSNjävlarna som ber om pengar man inte har.
Har självmordefrekvensen gått upp sedan juni 2001 eller? -
du fattade inte riktigt vad jag pratar om. Kanske fattar du en dag när du själv börjar plugga.
Förresten Niklas, din idé var bra men jag ser inte mig själv som en proffscooling när jag blir 60. Inte heller som en kassörska på ICA.
Pöss,
Logga in för att svara.