Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Faan…glömde min SS Rev 13m i Habo

• Faan…glömde min SS Rev 13m i Habo

Publicerad av liljedahl på 6 september, 2009 vid 08:32

Efter kär återförening med Habo igår glömde jag min Slingshot Rev 13m som jag lagt vid det gula huset i skydd av regnet under förmiddagen. Kiten har jag bara använt 2 gånger och hoppas något förbarmat sig över den och kan lämna tillbaka den till mig.

Är i Helsingborgstrakten idag men åker tillbaka till Stockholm under eftermiddagen. Vet någon vem som kan ha tagit hand om min kite (i blåvit Slingshot påse) är jag grymt tacksam om ni slår mig en signal på 08-128 35 70.

dannep svarade 15 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • dannep

Medlem
    6 september, 2009 vid 09:59

Liljedahl… köp inga trisslotter denna månaden.

Din SS Rev hänger på tork hemma hos mig, vart lite fuktig när jag hittade den.

Skall ut till Habo idag. Tar med den ifall du hämtar den, annars löser vi det på något annat sätt.

Du kan nå mig på 0705586710.

Mvh

Daniel

• dannep

Medlem
    6 september, 2009 vid 13:36
    Liljedahl;573654 wrote:
    Efter kär återförening med Habo igår glömde jag min Slingshot Rev 13m som jag lagt vid det gula huset i skydd av regnet under förmiddagen. Kiten har jag bara använt 2 gånger och hoppas något förbarmat sig över den och kan lämna tillbaka den till mig.

Är i Helsingborgstrakten idag men åker tillbaka till Stockholm under eftermiddagen. Vet någon vem som kan ha tagit hand om min kite (i blåvit Slingshot påse) är jag grymt tacksam om ni slår mig en signal på 08-128 35 70.

Har provat att ringa… Går ej fram.

Kiten överlämnad i Habo till en som tar den upp till STHLM…

Pm:a mig för hans namn och nummer.

/ Daniel

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Faan…glömde min SS Rev 13m i Habo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.