Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Fågel

• Fågel

Publicerad av weeboy på 17 april, 2004 vid 11:16

Var nu och handlade mat imorse. När jag närmade mig köpcentra hörde jag massa fåglar som skrek på taket. Skriket var så obehaglig och skärrande. När jag tittade uppåt under en tid märkte jag att det var ett par högtalare som satt uppe och imiterade dessa skrik. Jag gick in i affären och frågade och det visade sig att detta skrämer fåglarna ifrån att hacka på taket. Undrar nu var kan man köpa sådana inspelningar? Nån som vet kanske? Hade varit himla gott och sätta upp en högtalare på balkongen och slippa alla duvor och en å annan kråka som besöker mig varje dag och därmed lämnar obehagliga spår efter sig smile.gif

psycho_se svarade 20 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • hutter

Medlem
    17 april, 2004 vid 13:59

men då måste du ju höra oljudet hela tiden??? smile.gif

• weeboy

Medlem
    17 april, 2004 vid 16:39

oj det där tänkte jag inte på crazy.gif

• ian

Medlem
    17 april, 2004 vid 17:19

eller så sätter du upp en sån där hökugglegrej som alla fiskare har, kanske fungerar, en liten ikeaspotlight på den så kanske flygfän kan hålla sig borta

• psycho_se

Medlem
    18 april, 2004 vid 10:37

Faaaan Weeboy Offtopic som fan! grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Fågel

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.