Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fågelbilder!

• Fågelbilder!

Publicerad av dalen på 27 augusti, 2009 vid 05:26

Vem var det som ville ha bilder och film på fåglar bland våra kites?
    Jag har bilder och en hel del film om någon behöver.
    Mvh
    Mårten

larssa svarade 15 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • neven

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 06:35

Dom ser ju livrädda ut!! (eller nåt…)

• smaskens

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 14:49

Kiten skrämmer inte de äckliga måsarna iallafall.

• hugeo

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 15:29

do mska ju helst vara på land nära en kite och inte på flykt!”#!”!

• jakobb

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 15:52

mm de där bilderna bevisar ingenting. Hade jag varit ornitolog, hade jag nog påstått att kiten skrämt upp dem ur deras bon och på bilderna ser man hur, de i panik, försöker fly från draken.

• henric

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 16:28

By the way så får jag svar i morgon eller på måndag när jag kan träffa Länsstyrelsen angående Lundåkrareservatet. Ska även få tillgång till övriga intressenters svar på remissförslaget. När jag pratat med Länsstyrelsen kommer jag att försöka få till stånd ett möte med kommunerna, ornitologerna, markägarna och såklart surfarna.

Ps. Mårten, jag måste nog snart testköra en Xelerator Thrill. Ds.

• sj0gren

Medlem
    28 augusti, 2009 vid 21:09

Kite + birds = harmoni

• dannep

Medlem
    28 augusti, 2009 vid 21:57
    Quote:
    By the way så får jag svar i morgon eller på måndag när jag kan träffa Länsstyrelsen angående Lundåkrareservatet. Ska även få tillgång till övriga intressenters svar på remissförslaget. När jag pratat med Länsstyrelsen kommer jag att försöka få till stånd ett möte med kommunerna, ornitologerna, markägarna och såklart surfarna.

…och vi måste fixa till vårt möte Henric!

MVH

Daniel

• dalen

Medlem
    29 augusti, 2009 vid 05:33
    jakobb;570758 wrote:
    mm de där bilderna bevisar ingenting. Hade jag varit ornitolog, hade jag nog påstått att kiten skrämt upp dem ur deras bon och på bilderna ser man hur, de i panik, försöker fly från draken.

OK! Då kan du få filmen istället för bilden där du ser att fåglarna inte flyr undan och då är saken biff. Sedan skrämmer ju vissa kites mera än andra. Helt ärligt så är jag nog räddare för vissa kiteare än vad fåglarna är.

• larssa

Medlem
    29 augusti, 2009 vid 17:49
    Henric;570763 wrote:

Jag har en du kan få testa, bara hojta till

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fågelbilder!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.