Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fågelöuddesurfare – stort tack!

• Fågelöuddesurfare – stort tack!

Publicerad av animar på 16 november, 2008 vid 19:10

Packade i förra helgen ihop min surfutrustning och idag föll den första snön över Stockholm. För mig är surfsäsongen över – i alla fall tills jag har en varmare våt- eller torrdräkt!
    Det känns onekligen lite vemodigt; det har varit så fantastiskt roligt att lära sig surfa. Jag står i stor tacksamhetsskuld till alla Fågelöuddesurfare som tålmodigt och osjälviskt har tagit sig tid att undervisa, stötta, peppa, komma med goda råd, ”pushat” på, som hjälp till med riggning och trimning av segel, som ”pratat” mig in i en sele, lärt mig beach-starta och hållit mig sällskap på vattnet. Sist men inte minst, som om inte skrattade åt mig (i alla fall inte så att jag såg det) när jag drog masten i huvudet, fick hjärnskakning och blev sittande på stranden i 10 dagar : (

Tack också till Vindsurfing.se som lät mig gå alla(!) nybörjarkurser på Fågelöudde tills jag kunde behärska min egen utrustning och jag är ledsen Johan att jag vägrade surfa över Baggensfjärden och tillbaka på fortsättningskursen; trots alla nybörjarkurser var jag inte riktigt redo för det. Om jag får gå fortsättningskurserna nästa år lovar jag vara en bättre elev : )

Tack också till Surfbar för goda råd och hjälp med utrustning.

Take care, surf safe.
    A

rasmus_w svarade 16 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • rasmus_w

Medlem
    17 november, 2008 vid 01:25

Skoj med nån som seglar så här sent på året under sin första säsong!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fågelöuddesurfare – stort tack!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.