Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fågelpanik även i Halland…

• zoolander

Medlem
    13 maj, 2005 vid 21:34

världen fulaste och sämsta skådis!

• kallle

Medlem
    13 maj, 2005 vid 21:39

Ben Stiller e Schnygg! blush.gif) HEhehe

• zebulon

Medlem
    13 maj, 2005 vid 23:18

Här är brevet som jag “piffade till” åt Johan och nu skickat till journalisten:

/Jonas
    http://www.airborn.se

• zebulon

Medlem
    13 maj, 2005 vid 23:34

Helt OK skrivelse Johan men enligt min mening kan du vara ute på lite’ tunn is… Jag håller självklart med dig i sak men att skapa opinion mot ornitologernas kamp att rädda en djurart och de resurser som ‘slösats’ i ändamålet tror jag kan ‘whiplasha’ tillbaka rakt i ansiktet på oss! Min erfarenhet är att djur är heliga i dessa avseenden och jag tror att man ska lägga krutet på huruvida kitesurfingens miljöpåverkan är mer negativ jämfört med andra faktorer…

Christian, tror du har helt rätt. Direktkontakt är alltid bäst! Det gäller bara att man har torrt på fötterna…

Känns som att vi borde ha någon generell procedur för hur sånt här ska bemötas då det precis som du skriver, HCH, nog bara är början dessvärre… frown.gif

/Jonas
    http://www.airborn.se

• kallle

Medlem
    14 maj, 2005 vid 12:32

Riktigt bra Zebulon!

• niklas82

Medlem
    14 maj, 2005 vid 22:27

makt bra skrivet bägge två.. vi fortsätter så här så blir det MVG.

• skye10

Medlem
    15 maj, 2005 vid 17:06

Nu e ju inte de här en fältpiplärka, men ändå…Verkar rätt obekymrad att det glider förbi 16 kvm kite…

galleri_Skye_018.jpg

• kaiser

Medlem
    15 maj, 2005 vid 17:38

mm fiskmåsar och den typen av pippifåglar tillhör nog de skyggaste arterna… smirk.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fågelpanik även i Halland…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.