Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fahléns 2010 Naish-demo Varberg 29-30 aug
-
Fahléns 2010 Naish-demo Varberg 29-30 aug
sourra svarade 15 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 32 Svar
-
Jag kommer, ska bli kul o se om naish existerar i verkligheten, så mycket pimpning o snack på steffo. Man kanske blir omvänd:)
-
debkåusf;570789 wrote:Jag kommer, ska bli kul o se om naish existerar i verkligheten, så mycket pimpning o snack på steffo. Man kanske blir omvänd:)
Ja, passa dig…. 🙂
-
Äh, lättvind ju. Jag kör bara när det är gult! 😉 (egentligen är jag bara bitter för att jag ställt till med kräftskiva och måste rodda hela dagen)
-
Funderat på det men det blir jobbigt att förklara när man åker på den igen sen.
-
Någon från Göteborg som ska ner i helgen och kan tänka sig att ta med sig en bräda från Falle?
//Henke
0704 672144 -
Topp sourra!
Det finns en 132cm Haze hos Falle. Ring mig i helgen så kommer jag och plockar den när det passar dig.
Jag har mailat Falle om att du plockar med dig brädan till GBG.
Tack! // Henke
-
Inga problem. Mitt nummer finns om du kollar på min profil under personlig info om du skulle behöva ha tag på mig dessförinnan.
-
Yann;571043 wrote:Funderat på det men det blir jobbigt att förklara när man åker på den igen sen.
fan man skall akta sig för sådant skit! Fester skall man gå på inte anordna..
-
Tack alla som hade möjlighet att prova Naish idag!!! Sweet med vind och sol. Imorgon är vi på stranden vid 11.00.
-
Här är lite pics från dagen. 2010-skiten ser riktigt bra ut.
1. Landmärket
2. Helix 9
3. Helix 12 och Torch 11 fick stanna på land tills vinden stillast sig lite
4. Thörn och en darksidesnubbe som var jäkligt het på Torchen.
5. Helix 9 sedd från sidan
6. Torch 11. Thörn hade såklart riggat helt galet så det blev till att dra om 3 av 5 linor.
7. Cult 9m 2010
8. Torch 2010 – precis så fet som man kan förvänta sig
9. Torchen och darksidenissen
10. Nils fortsätter sin strapsbojkott trots slitna inserts på sin twintip. -
1. En av de nya Global-vågisarna
2. Das reference
3. Nya Helixen i profil – mer C-formad än torchen
4. Vågis från Imagine
5. Nevich smeker en Imagine
6. Osså baksidan
7. Fenor modell stylish
8. JW njuter av Varbergsregnet