-
Falkenbergare ute efter land o vatten kite
Hej jag undrar om någon i närheten av Falkenberg har en foil kite med bra säkerhet för en billig slant. Kraam.johan
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › Falkenbergare ute efter land o vatten kite
Hej jag undrar om någon i närheten av Falkenberg har en foil kite med bra säkerhet för en billig slant. Kraam.johan
lyckat första inlägg. är det alltid lika dött på detta forat
Nej det brukar vara ganska hög aktivitet på forumet. Men tror att resultatet av kombinationen foil, billig och falkenberg inte är så stor.. De flesta kör LEI vad jag vet och det mesta kring försäljning hittar du på köp o sälj.
Typ nästan inga som kör foils. Bara dom som säljer använder dem på vatten. I varberg vet jag ingen. Var nån för 3 år sedan men han la ner det pga problems med tång o vågor. Blev nog för mycket meck
Köp denna så bjuder jag på sele
http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=31345&title=cabrinha-nomad-11m-2011&cat=9
Finns dock bra mycket bättre dealer än den, botanisera lite i köp och sälj och du skall finna.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › Falkenbergare ute efter land o vatten kite
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.