Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing fALSTERBRO/Ljunghusen lørdag !!!

• yaqup

Medlem
    14 maj, 2005 vid 09:54

det kommer ju blåsa i em så vad gnäller ni om

• liljedahl

Medlem
    14 maj, 2005 vid 09:57

I vilket fall som helst blåser det tydligen pålandsvind i Trelleborg nu enligt rapport jag fick. Borde komma till Skanör när som helst. Parkvägen eller Falsterbo i så fall? /Jocke

• patrikol

Medlem
    14 maj, 2005 vid 10:10

Ja tänk om man hade kunnat det! Vad härligt! Nej det är oftast inte möjligt.

• melker

Medlem
    14 maj, 2005 vid 10:27

Henke der skejt tar med mig på tur nu.

• annas

Medlem
    14 maj, 2005 vid 10:41

kan nån lämna ett litet telnr för att få wind report..?

• patrikol

Medlem
    14 maj, 2005 vid 10:42

gött håller tummarna för er. Kollar med Henke i kväll om det blev någon vind.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 maj, 2005 vid 11:01

Henke å Melker har ni redan kört, eller? Jag har bil men skulle gärna leka följa John på vägen ner.

/Freddan

• fredrik-no1

Medlem
    14 maj, 2005 vid 11:02

Det var jag alltså. Kom igen nu, rörsjöstaden locals.

• fredrik-no1

Medlem
    14 maj, 2005 vid 11:09

Någon som är villig att lämna ut Henkes eller Melkers nummer?

• kamikazekiteren

Medlem
    14 maj, 2005 vid 11:19

ok. da! Du kan få henkes tlf .nr mot at jag får lifte med deg til skanør.( frän Kronprinsen) BLACKMAIL! HENKES NR ER 0709392828. Han er framme i skanor 13.40

• kamikazekiteren

Medlem
    14 maj, 2005 vid 11:21

LIfteren er jonas (norrbaggaren) 0704958733

• fredrik-no1

Medlem
    14 maj, 2005 vid 11:42

Sorry Jonas, jag ska inte köra från Malmö och kör först framåt eftermiddagen. Men om det blåser så kan du säkert få lift med Pjot.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 maj, 2005 vid 11:50

Ja , jag har redan bokat hos pjot men han har mycket at gjöre derfor er han usäker som sjäffis. Men börjar detat blåse blir han vel sugen !

• pjoter

Medlem
    14 maj, 2005 vid 11:54

jag ska åka ner sen om ett tag. blir kanske om 1 h eller nåt. ringer dig sen när jag har mer koll. hare.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 maj, 2005 vid 12:38

Blåser det i Falsterbo? Brukar alltid blåsa lite där när det blåser östligt. Här (öster om hålan trelleborg) blåser det 7m/s öst just nu.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing fALSTERBRO/Ljunghusen lørdag !!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.