Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › fALSTERBRO/Ljunghusen lørdag !!!
-
I vilket fall som helst blåser det tydligen pålandsvind i Trelleborg nu enligt rapport jag fick. Borde komma till Skanör när som helst. Parkvägen eller Falsterbo i så fall? /Jocke
-
Ja tänk om man hade kunnat det! Vad härligt! Nej det är oftast inte möjligt.
-
gött håller tummarna för er. Kollar med Henke i kväll om det blev någon vind.
-
Henke å Melker har ni redan kört, eller? Jag har bil men skulle gärna leka följa John på vägen ner.
/Freddan
-
Någon som är villig att lämna ut Henkes eller Melkers nummer?
-
ok. da! Du kan få henkes tlf .nr mot at jag får lifte med deg til skanør.( frän Kronprinsen) BLACKMAIL! HENKES NR ER 0709392828. Han er framme i skanor 13.40
-
Sorry Jonas, jag ska inte köra från Malmö och kör först framåt eftermiddagen. Men om det blåser så kan du säkert få lift med Pjot.
-
Ja , jag har redan bokat hos pjot men han har mycket at gjöre derfor er han usäker som sjäffis. Men börjar detat blåse blir han vel sugen !
-
jag ska åka ner sen om ett tag. blir kanske om 1 h eller nåt. ringer dig sen när jag har mer koll. hare.
-
Blåser det i Falsterbo? Brukar alltid blåsa lite där när det blåser östligt. Här (öster om hålan trelleborg) blåser det 7m/s öst just nu.
Logga in för att svara.