Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fan Fan Fan Jävla skit..

• Fan Fan Fan Jävla skit..

Publicerad av sidpiraya på 26 juli, 2003 vid 14:48

sabbade min drake i dag på en skylt kant en reva i seglet + en reva LE, var i Malmö området finns det nån som man kan få den lagad hos?
    Snälla hjälp vill ha den lagad redan på måndag man har ju semester nu 🙂

/Michael

sidpiraya svarade 21 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    26 juli, 2003 vid 15:46

ring limhamns skeppshandel, ej säker på att de lagar kajts eller segel överhuvudtaget men men schackle har dom iaf.

de blidde kajt, trodde det regnade för mycket, ni var inte i falsterbo dårå?

• anonym-anvandare

Medlem
    26 juli, 2003 vid 16:34

Jag lagade min precis nu i veckan på edmans sail i limhamn. Jag är riktigt nöjd. den var helt kvaddad men nu är den som ny. Ring dit 040 981339. dom har stängt på helgen tyvärr ring på måndag.

• sidpiraya

Medlem
    27 juli, 2003 vid 00:03

jorå det blide falsterbo, det började så klart bli riktigt bra vind precis efter jag kvadade kiten 🙁

grrrrrrr..

• sidpiraya

Medlem
    27 juli, 2003 vid 00:10

Tack, kollar med dem direkt på måndag morgon..

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juli, 2003 vid 09:59

satt du den på stolpåarna vid falsterbo golfklubb precis där det går en liten vik och blir en stor pöl längre in eller?

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juli, 2003 vid 14:12

forra aret lagade jag min kite hos en butik i malmo som heter ”kapell och annat” (om jag inte minns fel pa namnet, kapell ar det i alla fall) Det var billigt och bra gjort.
    Trakigt att den gick sonder. Lycka till!
    Kicki

• sidpiraya

Medlem
    27 juli, 2003 vid 16:55

Nej, det var borta vid skutbanan där stod nått med att se upp för kulor och granater.. dom glömde att varna för vassa kanter 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fan Fan Fan Jävla skit..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.