Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fan Fan Fan Jävla skit..
-
Fan Fan Fan Jävla skit..
Publicerad av sidpiraya på 26 juli, 2003 vid 14:48sabbade min drake i dag på en skylt kant en reva i seglet + en reva LE, var i Malmö området finns det nån som man kan få den lagad hos?
Snälla hjälp vill ha den lagad redan på måndag man har ju semester nu 🙂/Michael
sidpiraya svarade 21 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
ring limhamns skeppshandel, ej säker på att de lagar kajts eller segel överhuvudtaget men men schackle har dom iaf.
de blidde kajt, trodde det regnade för mycket, ni var inte i falsterbo dårå?
-
Jag lagade min precis nu i veckan på edmans sail i limhamn. Jag är riktigt nöjd. den var helt kvaddad men nu är den som ny. Ring dit 040 981339. dom har stängt på helgen tyvärr ring på måndag.
-
jorå det blide falsterbo, det började så klart bli riktigt bra vind precis efter jag kvadade kiten 🙁
grrrrrrr..
-
satt du den på stolpåarna vid falsterbo golfklubb precis där det går en liten vik och blir en stor pöl längre in eller?
-
forra aret lagade jag min kite hos en butik i malmo som heter ”kapell och annat” (om jag inte minns fel pa namnet, kapell ar det i alla fall) Det var billigt och bra gjort.
Trakigt att den gick sonder. Lycka till!
Kicki -
Nej, det var borta vid skutbanan där stod nått med att se upp för kulor och granater.. dom glömde att varna för vassa kanter 🙂
Logga in för att svara.