Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › fan köp min hydro 2003
-
fan köp min hydro 2003
Publicerad av rambo_johnson på 17 mars, 2004 vid 02:34fan försöker sälja den för 450 usd här va ger ni där hemma. kiten e fan i bra skick. ge mig ett skambud
rambo_johnson svarade 20 år, 12 månader sedan 5 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
tolv komma 2, fan kiten är en wipika. den funakr lixom dessutom en 2003 hoppas på 350 usd här spöa det så har ni den
-
Du får fem blöjor och en påse med bajs. Eventuellt en bantningskurs med!
/Pakke
-
Svar till:
hydro 2003 = skräp
[/ QUOTE ]
No shit sherlook fast den flyger i alla fall… o 3papp e fan billigt attan
-
Fan så kass e den inte, o det e ju nyskick på skiten.
/JK
-
fan tror ja kör kurs på den tilsl den falelr ihop iställat billigare kite får man fan leta efter
-
blue wave siter i Afrika hos en neger vid namn Egil, tror jag skiter i o sälja skiten den ska eldas upp i Habo till nya invigningen av kitecentret
Custom 4 eva
-
Svar till:
blue wave siter i Afrika hos en neger vid namn Egil, tror jag skiter i o sälja skiten den ska eldas upp i Habo till nya invigningen av kitecentret
Custom 4 eva
[/ QUOTE ]
Respect!
-
Bluewave har gatt vidare till Egils brorsa faktiskt, Egil har gatt och kopt en liten jevla Cape Dr istallet!! Vi har kommit fram till att EH 8:an fan har samma vindregister som X3 10:an. Sa Egil ska formodligen gora sig av med Naishen!! Ar du kvar i Cabarete pimp-Hugeo?? Fina bilder darifran. Har ar vinden och vagorna doda for tillfallet sa vi passar pa att dricka mycket billig sprit!!
-
X310 det var som Fan nedre register mä?, men den håller fortfarande ihop? är det mer eller mindre ladd i den? jag tycker nog den är litta snabbare jag.
Körde nya Waven 7 här iförrgår tokigt snabb kite… kul attan.
Logga in för att svara.