Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fan ska man behöva släpa sitt arsle till öland
-
Fan ska man behöva släpa sitt arsle till öland
Publicerad av rambo_johnson på 27 juli, 2004 vid 11:49anonym-anvandare svarade 20 år, 3 månader sedan 13 Medlemmar · 39 Svar -
39 Svar
-
Ser gött ut bara inte mätaren sitter på ett liknande ställe som högbron på Öresundsförbindelsen för där blåser det sällan under 9 m/s trots att det är vindstilla i Habo eller på Lernacken eller Ribban!
-
kolla [url=”http://www.näsetlocals.nu”]http://www.näsetlocals.nu[/url] –> VIP så ser du ett bekant ansikte mr rambo
-
Beror ju på hur man ser på det hur kul är det att köra 15-20 mil för att sedan upptäcka att fan det blev visst inget idag i heller.
-
Fan ser ut som det kan bli en kanonhelg på Öland.
Blir det även soligt så är det nästan så att det blir för mycket.
En dag som i dag är ju perfa börjar blåsa så det går att köra vid 13,00 och sen bara ökar jag älskar Ölandsbrisen. -
Borttagen användare
Borttagen användare27 juli, 2004 vid 13:09Hoppas det håller sig några dagar, jag är straffkomenderad till skolarbete
-
Öland och Sandbergen, kanske Grönhögen på lördag.
En bil går bestämt från Linköping lördag morgon
/Pete
-
Kan du inte skriva istället varför det är olämpligt att kitea där i nord ost det är det ju även i sandbergen.
Vi hoppas på rak nord eller nord west hur grönhögen funkar i dom vindarna vet jag inte men sandbergen funkar utmärkt.
Annars får man väl dra över till östra sidan. -
Svar till:
Öland och Sandbergen, kanske Grönhögen på lördag.
En bil går bestämt från Linköping lördag morgon
/Pete
[/ QUOTE ]
Jag hänger på!!! -
Tjoggeskåning, hugg några snabba stanbys av mossan så e du ju i Visby med 2200 kärran? Kan slafa på bäddsoffan.
-
stellan – grymt! vi hann inte riktigt få upp kitesen innan brisen la sig bara, men en annan gång.
Hugo!! – den jävla prognosen kan ni ju inte rätta er efter, den har ALLTID fel. Lovar! När vi skulle till belgien visade den tex 7-10 var dag och vi hade två timmars 6ms på 8 dagar. resten vindstilla. Nä, no Öland.
-
Grönhögen kan du inte Kita på.
Dom har byggt golfbana där. Inte ens surfarna kommer ner.
Det är ett himla liv om det.
För tydligen har dom rivit ÖWCs vindskydd och tagit marken
i besiktning.
Detta lär tydligen bli ett rättsligt efterspel på
Då marken inte tillhörde golfbanan utan ÖWC.
PÅ Ostlig vind är bläsinge eller Bjärbybadet kanon på östra sidan på Öland
ÖWcare
Logga in för att svara.