Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fan sysslar ni med!!!

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    19 december, 2005 vid 19:38

haha, håll käft kort sagt, eller sjunk 100m under din ubåts fjant.

Jag gör vafean jag vill, så kom inte med några jävla fraser om va du anser att jag gör bättre..jävla mupp.

• biorno

Medlem
    19 december, 2005 vid 19:53

Eftersom det råder hyffsad demokrati i detta land, kan du inte slänga upp en poll över hur många som vill ha tillbaka det gamla ! Det vore iaf intressant att se.

admin wrote:
    Lugna ner er, det är inte klart än.

Det kommer att finnas flera olika skins att välja mellan när allt är klart.
    Jag valde öppna upp sajten innan den är helt klar så att ni ska allt för stor abstinens:) 🙂

Det kommer även en del andra features när allt är klart så vänta med den allra värsta kritiken ett tag till.

Vad är det du stör dig mest på?

/Steffo

• ola_p

Medlem
    19 december, 2005 vid 19:58

Förmodligen så handlar det mer om utseende än funktionalitet som folk har åsikter om..
    Och jag hoppas att det kommer lite fina themes så småningom, anars får jag väl göra mig ett eget…

• hakman

Medlem
    19 december, 2005 vid 20:03

Funktionerna i sig är sjyssta, men designen är sjukt o-soulad. Den förra var mycket mer steffo. En snabbsvarsfunktion på den gamla hade varit great.

• jester

Medlem
    19 december, 2005 vid 20:59

Go Steffo go…

Har inte kört detta forum så länge, men det gamla verkade lite föråldrat. När man väl lärt sig detta, så tror jag allt blir skitbra. Lyssna inte för mycket på det lilla rambo-fjunet. Han lider nog bara av abstinens… 😉

• gurrap

Medlem
    19 december, 2005 vid 21:33

Snälla, ta tillbaka funktionen att kunna läsa alla sidor i en tråd på en gång. Det var ju själva meningen med surfzone, det som gjorde att surfzone var MIL bättre än alla andra phpBB-forum. Jag vill läsa allt!

• danneman

Medlem
    19 december, 2005 vid 21:44

Detta Suger Man e ju helt lost jaja det är la bara att vänja sig men det var bättre som det var .. grrr var e dom glada gubbarna?

• alexasu

Medlem
    19 december, 2005 vid 21:49

precis! “allt”-knappen var det som fick mitt liv att gå ihop!
    vad måste vi göra för att få den tillbaka? jag är nästan beredd att förnedra mig själv!

• clemens

Medlem
    19 december, 2005 vid 21:59

Jag är inte bara nästan berädd, men förresten alex, ska jag lägga ut filmen från i helgen här. Där förnedrar ju dig x10, borde räcka för att få tillbaka knappen.

• alexasu

Medlem
    19 december, 2005 vid 22:07
    Clemens wrote:
    Jag är inte bara nästan berädd, men förresten alex, ska jag lägga ut filmen från i helgen här. Där förnedrar ju dig x10, borde räcka för att få tillbaka knappen.

jag sa att jag nästan var berädd att förnedra mig själv. inte låta dig förnedra mig. helt annan sak.

• ian

Medlem
    19 december, 2005 vid 22:15

hehe, ta det lugnt nu, det är ju inte färdigt, vänta tills dåmed att klaga istället. och se då till att ha laddat på med ordentliga aggressioner så vi får lite tyngd i glåporden 😉

så länge kan vi ju pasa på att ge förslag till förbättringar, själv (och tror att även clemens mfl) skulle jag uppskatta ett OT-forum speciellt tillägnat förnedrande filmer, bilder och berättelser från helgen. där skulle vi alla kunna roa oss på bekostnad av till exempel alexasu eller niklas_s =D

• brutus

Medlem
    19 december, 2005 vid 22:17

Uärk! Dis no good! steffo skulle ju bli min länk till omvärlden tills våren kommer, men nu?!? nä alltså, jag uppskattar försöken o det var kanske inte en så glammig sajt innan, men det här var sjukt trist. Funktionerna o allt det kan jag / känner jag igen (dom e bra) men det här skinnet var det jävligaste! Byt!
    önskar jag hade mer konstruktiv kritik, jag är ändå sjukt tacksam att ni orkar köra på med konfen ideellt, men jag e för trött för att inte gnälla…
    / Pro steffolusionist wanker

• ola_p

Medlem
    19 december, 2005 vid 22:19

Nytt skin är på G, kanske tillochmed ett köpt ett…

• clemens

Medlem
    19 december, 2005 vid 22:46
    Ian wrote:
    hehe, ta det lugnt nu, det är ju inte färdigt, vänta tills dåmed att klaga istället. och se då till att ha laddat på med ordentliga aggressioner så vi får lite tyngd i glåporden 😉

så länge kan vi ju pasa på att ge förslag till förbättringar, själv (och tror att även clemens mfl) skulle jag uppskatta ett OT-forum speciellt tillägnat förnedrande filmer, bilder och berättelser från helgen. där skulle vi alla kunna roa oss på bekostnad av till exempel alexasu eller niklas_s =D

ORD

/Clemens

• donpedro

Medlem
    20 december, 2005 vid 00:32

Fan ere så att man loggas ut varje gång man lämnar siten? Fan förut behövde jag aldrig logga in när jag klev in på sidan, men nu måste jag logga in hela tiden.

Sida 3 av 5

Diskussionen ‘Fan sysslar ni med!!!’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fan sysslar ni med!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.