Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fan sysslar ni med!!!

• rasmus_w

Medlem
    20 december, 2005 vid 01:06

Jag saknar också “visa alla”. Dessutom saknar jag en sak till: Jag vill kunna hoppa upp till innehållsförteckningen utan att behöva rulla upp till toppen av sidan. När man har läst klart tråden är man ju längst ner på sidan, inte högst upp!

Sen kändes det störigt att den alltid hoppar till första sidan i innehållsförteckningen även om man läste en tråd som var några sidor bort.

• woodleaflay

Medlem
    20 december, 2005 vid 07:17

Jag saknar den snabba länken till vädersiterna som fanns till höger förr…

Annars kan det nog bli bra det här.

• drakglenn

Medlem
    20 december, 2005 vid 08:26

Jaha, före en som sitter här och dagligen läser allt var detta en smärre chock, men man vänjer väl sig, egentligen är det bara detaljer som skiljer, gissar på att steffo ordnar tillbaka dem igen och då kanske den nya konfen rentav blir bättre….

Den ABSOLUT största missen i övergången är att default style är en annan färg, hade steffo lagt in den förra underbara surf-blåa färgen tror jag inte vi hade sett så många negativa svar, jag hoppas jultomten ändrar på detta omgående, ett anonymt jobbskinn hade heller inte varit dumt.

En sak jag har hängt upp mig på som inte nämnts ovan är att det är svårare att se ärenderubrikerna, dvs trådarnas rubriker, kanske skulle öka någon font storlek?

//Glenn – som även saknar ironismilegubben, den nya gubben suger ;o)

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 08:34

Jag stör mig på att jag har 400 pm fler än vad jag får… Lär ju inte palla att rensa dom, och får inte skicka nåra nya.. =(

• the_novice

Medlem
    20 december, 2005 vid 08:38

Jag saknar speedjannes bild…

Är det bara moderatorn som får ha bild nu?

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 08:46
  • _alexander

Medlem
    20 december, 2005 vid 08:49

funkade inte att ladda upp bild :S
    däremot var Ibulletin skinnet mycket bättre än standard

• charl8

Medlem
    20 december, 2005 vid 08:59

Någon som har sett min katt….?

Den är liten gul och arg med tofsar kring fötterna…….och cirka 2*2 cm……saknar den…….

• calle

Medlem
    20 december, 2005 vid 09:29

Rambo, du är en otrevlig liten typ! Om du tycker att saker och ting inte är enligt din smak, så påpeka detta på ett hyfsat civiliserat sätt eller stick någon annanstans!
    Mvh Calle

• manno

Medlem
    20 december, 2005 vid 11:15

ja synd att bilderna försvann! annars ser det väl ok ut, tar ett tag att vänja sig vid, jag saknar dock att man inte kan se alla inlägg i en tråd samtidigt (“visa alla”)

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    20 december, 2005 vid 11:18

Eller oxå gör DU såhär, istället för att ödsla tid på att försöka få mig att göra något så gör DU, något!

Det något är att undvika mina inlägg, eller varför inte undvika ALLA inlägg som du ogillar å som du känner att du “måste” komentera?

Tyck vafan du vill, skriv va du tycker om mig, det rör inte mig..men vart tror du att du kommer komma? ingenstans skall jag tala om för dig lille kalle balle vattenskalle.

E det någon som borde dra, så är det du sucker, sthlms bög, haha.

• ubbe

Medlem
    20 december, 2005 vid 11:33

Tycker det ser bra ut!
    Bara att gillaläget.
    /honken

• surfjohan

Medlem
    20 december, 2005 vid 11:48

Det här är ju fan rötet, blir helt jävla förvirrad.. dagis-stora ikoner överallt.. fult som fan. Jag orkar inte gå in här längre om det ska se ut så här.. förut kunde man logga in lite slött.. läsa några meddelanden och koppla av men nu blir jag fan bara stressad och less. Släng upp en röstning och kolla hur många som skulle föredra att ha det som innan!

• sajmon

Medlem
    20 december, 2005 vid 12:00

Det är väl innehållet i trådarna som är de viktiga…eller?!

Som steffoholic så vänjer man sig efter ett dygn. Aaight!

• pa-drift

Medlem
    20 december, 2005 vid 14:44

Jag orkar inte läsa alla era mess… Men jag måste fråga! Är denna Rambo kaxig..?

Snälla kom igen å mys med mig…

Sida 4 av 5

Diskussionen ‘Fan sysslar ni med!!!’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fan sysslar ni med!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.