Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fan sysslar ni med!!!
-
på drift wrote:Jag orkar inte läsa alla era mess… Men jag måste fråga! Är denna Rambo kaxig..?
Snälla kom igen å mys med mig…
Hahaha!! 🙂 Rambo självklart kaxig bakom tangentbordet. I själva verket är han en liten fis som döljer sig bakom ett coooolt namn. Han heter nämligen Klas Göran IRL..Fast jag tycker också att den gamla konfen va lite tuffare. Men det är bergis en vanesak! Konfmaster gör ju ändå ett satans jobb för att vi ska ha något att göra när det inte blåser! THNX!
-
Tycker det är bra redan innan det är klart. Måste säga att det känns lite otacksamt att ösa massa skit över en kille som håller igång, och nu försöker förbättra, det här redan fina forumet för oss surfare. Cred till Steffo för allt jobb och höga ambitioner. Det kommer bli grymt när allt blir klart och alla konservativa tungrumpor har vant sig vid det nya. Tänk om det var lika konservativa tongångar när det gällde nya surfprylar… Kolfiber!? Usch nej, vi kör med äkta björk.
-
Vilken jävla sida vaknade du på idag?!?! hahah!!! Eller va det igår?? :S Va inte inne å kolla de här igår, så jag vet ju inte ens när det ändrades… Fick förästen mina CWM idag!! Blir go friiiistajl i Beerlanda på julafton!!!
-
Kan någon fixa en karta över sidan, man hittar förfan inte här.
Den gammla var bättre!! -
Jepp, måste också hålla med om att nya steffo är bra skumt. Riktigt äckligt skin och störigt att man inte kommer till de olästa medelanden i tråden…
Saknar smajlisen *smirk*!
Diskussionen ‘Fan sysslar ni med!!!’ är stängd för nya svar.