Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fan va gött och segla!

• Fan va gött och segla!

Publicerad av udoo på 5 april, 2001 vid 16:07

Var ute en sväng nu, seglade Carve111 och 5.7, tyvärr med en pissfena (slalom modell alldeles för stor =)
    Seglade en timme med bra tryck på Hönö, inte alls kallt, seglade utan huva och handskar!

FAN VA GÖTT!!!!!

UDOOsmile.gif

robert-karlsson svarade 23 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • watertouch

Medlem
    5 april, 2001 vid 16:38

Tog första doppet i Karlskrona nyss. Inte kallt med diskhandskar iaf, fast det var bara en väldigt kort runda. Solen sken, 5 grader i vattnet 🙂

• nookie

Medlem
    5 april, 2001 vid 17:35

Hade du torrdräckt eller våtdräkt?

• watertouch

Medlem
    5 april, 2001 vid 17:47

Den var synnerligen våt. Det märkte man när man var i vattnet, vilket jag var mesta tiden. 🙂

• udoo

Medlem
    5 april, 2001 vid 18:29

Jag hade en 5*3mm våtdräkt plus en shorty utan armar (typ long john shorty!?) Inte alls kallt!

The season has begun!

UDOOsmile.gif

• robert-karlsson

Medlem
    5 april, 2001 vid 19:57

Jag körde först underriggad med 4,3 i kapellskär och sen gick bommen av så jag bytte bomm och tog 5,0. Det var soligt och inte särskilt kallt, och det var kul.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fan va gött och segla!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.