Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fan vad sjukt!

• neven

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 12:49

Fan också! Det var ju han jag panikskickade en bräda till för att det var så bråttom och han skulle ut o resa. Sen skickade han aldrig pengarna men när jag hörde av mig så sa han att det måste blivit nåt fel och att han skulle kolla upp det, men sen har jag inte hört nåt…
    Trodde han bara var seg… Kuk också…

• skotten

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 12:53

lets send round the heavies….

• tobas

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 12:57

Kanske positivt för någon då. Jag menar uppenbarligen besitter han ju kiteprylar. Kanske helt plötsligt någon får din bräda som betalt den idioten.

Hur som så är det nog Skottens lösning den bästa.

Skamligt och redigt trist.

Surf´s up / Tobas

• neven

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 13:00

Man hade ju nån slags bild för sig at kite:are är en en stor familj, inte skulle stjäla av varandra och allt det där, men det verkar ju inte stämma längre. Fan va sur man blir.

Ingen som känner nån i Örebro som kan åka förbi hans lägenhet och knacka på?

• skejtar_henke

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 14:19

@Neven 491705 wrote:

Man hade ju nån slags bild för sig at kite:are är en en stor familj, inte skulle stjäla av varandra och allt det där, men det verkar ju inte stämma längre. Fan va sur man blir.

Ingen som känner nån i Örebro som kan åka förbi hans lägenhet och knacka på?

Tror inte idioten kitar. Han har bara hittat ett forum där vi är sköna männsikor som litar på varandra.

• neven

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 14:44

Tror nog att han kan vara kite:are ändå… Det här var tråden:
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=57981

Jag får göra ett ordentligt försök att få fatt på killen igen, annars blir det väl polisanmälan.

• lina

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 15:21

han finns på fäjsbok men jag har inte den skiten längre.

lycka till med jakten, verkar helt galet idiotiskt att jävlas så.. kitesverige växer men är ganska litet fortfarande! Han kommer ju inte komma undan!!!!

• gurra_g

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 17:43

Fy fan vilken idiot! Hoppas han åker dit duktigt!

• tony27

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 18:43
    Neven;491697 wrote:
    Fan också! Det var ju han jag panikskickade en bräda till för att det var så bråttom och han skulle ut o resa. Sen skickade han aldrig pengarna men när jag hörde av mig så sa han att det måste blivit nåt fel och att han skulle kolla upp det, men sen har jag inte hört nåt…
    Trodde han bara var seg… Kuk också…

Bussgods med efterkrav, köparen har ingen möjlighet att lösa ut varan förrän han har betalat, kostar ingenting extra och funkar hur bra som helst:
    http://www.bussgods.se/pages.asp?PageID=102&MenuID=90

• dannep

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 20:39

En påminnelse till alla er som blivit lurade…

gör en polisanmälan!

Den biter hårdast men det kan ta lite tid.

Om ni har namn på snubben så läggs alla anmälningar på honom.

• boardtalk

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 18:34

Jag var också intresserad av hans kite, men jag ville att han skulle ta
    bilder på den , då svarade han att han inte orkade (!!) då drog jag mig ur
    (tur!)
    Hoppas han sover dåligt nu.

• markus-o

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 09:52

Jag hade lite kontakt med honom, men drog mig ur eftersom jag tyckte det kändes för tveksamt.
    – För billigt, dvs försiktig inställning från min sida.
    – Bara SMS-svar för att “det inte funkade att ringa på jobbet”…
    – Slingrade sig gång på gång när jag ville ha namn och adress.
    – Han föreslog att en polare till mig skulle komma och hämta kiten, men ändrade sig sen och ville skicka den mot postförskott (dvs kunde han skicka vad som helst i paketet).

För skumt för mig helt enkelt, så det blev aldrig nån “affär”.

Jag fick ett kontonummer som såg ut som ett personkonto. Dvs i så fall hans personnummer. Tyvärr så har jag inte kvar det SMSet ser jag.

Ni andra kanske har fått samma kontonummer, och därmed kanske hans personnummer?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fan vad sjukt!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.