Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fan vad steffo har bliivit tråkigt
-
Fan vad steffo har bliivit tråkigt
Publicerad av sidpiraya på 10 november, 2004 vid 16:01inte ens Hugo ställer till med skandaler längre….
stebe svarade 19 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Ser ju ut att kunna bli najz i helgen så lite brutala bilder kanske kommer.
Fan va DMI e dåliga med sina 6dygnsprognoser -
Får väl slänga in en kite bild för att lätt upp stämningen!
-
Finns ju ett helt bildspel med dom brudarna på Best, bara att luta sig tillbaka och…
-
Brudar? Detta är ett kiteforum du skall kolla på kiten ju!
-
Vad ska man säga, håller med. Som tur är har ju skidsäsongen satt igång så man kan hänga på freeride istället:) Sticker till Chamonix imorgon, ha det bra alla kiters, vi ses till våren, adjö!
-
Ha det gött i snön David! Själv drar jag till Cuba i slutet på jan.
-
faen va alal ska dra till andra ställen e det ingen som ska stanna o frysa röven av sig hela vintern?+
-
Klart vi skall ut och kitea Luuddee!
Vi är väl vikingar inga mesar som sticker så fort det börjar bli lite kallare.
Henke och jag brukar köra året om. Lite kul när man får gå på isen en bit för att komma ut till vattnet. Det går bra med våtdräkt så det ä bre å åk så att säga.
Men mycket mer än en timme blir det ju inte. I alla fall inte när det blir lite kallare.
-
Dra med familjen till nån varm och blåsig ö i stället, det ska jag i feb eller mars!
Man e ju less på det här landet efter den här sommaren… -
Just nu så funkar det inte Lisa hemma med lilleman men så fort hon börjar jobba och vi har fulla löner igen så skall vi helt klart dra till någon ö som det blåser massor på!
-
Det blåser i Perth varje dag, varje dag, rippas det…
Logga in för att svara.