Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fanatic återförsäljare!?
-
Fanatic återförsäljare!?
Publicerad av wookey på 29 november, 2002 vid 14:57Nån som vet vilka som har fanatic grejjer i sverige?
/T
kitelife svarade 22 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
hehehe vilken superhet ekorre, lr vad det nu är, du har i din singnatur!!!!
-
Svensk Fanatic-återförsäljare är Intersurf, dvs. Robbans Sport o surf, Surfers Paradise o Skidsport, Bromma! Tre butiker som samarbetar, så du kan få tag i prylar var i landet du än befinner dej…
-
Jag hittade nämligen en hybrid bräda på flysurf som verkade bra…men dom verkar inte ha den på surfersparadise…Tänkte ja skulle kolla lite prisjämförelse. Den va billigare än naish mutant.
Nån som har nån åsikt om hybrid brädor i övrigt?
Jag e totalt grön på kite ska börja så fort ja har köpt varmare våtdräkt!
så tips om bräda välkommnas!…
-
Det finns i min mening inget så skönt som att dra iväg på en Slingshot Drake! Ultimat kitebräda ENLIGT MIG! Känns som att åka snowboard/skateboard på vattnet med ett bra tryck i hoppen. Att de sen har de skänaste bindningarna i hela världen är bara en bonus.
-
använder du boot bindningar?….de går la inte å köra med våtskor då…funkar inte brädor med vanliga stroppar bra?…för såna stropp bindningar man sätter på wakebardar och vissa kitebrädor kostar ju över 1000:- spänn…..
Ja tycker man har såg lika många som körde boot som vanliga stroppar i sommras….
Man vill ju kunna köra nästan året runt när man börjar!….
-
Jag kollade lasurf….men jag hittade bara sandalbindningar!…..sitter det stroppar på från början eller?……
Ska man satsa på begagnat?…de e la bara stropparna som man kanske får byta….
-
Begagnad bräda? Klart! Du kommer nog tröttna ändå efter ett tag! Då vill man ha ny bräda!
-
L:A surf… har precis fått fanatic agenturen
Ps. tryck på länken i botten för kontakt Ds.
Logga in för att svara.