• Fanatic Bee

Publicerad av nordgren på 8 juni, 2003 vid 17:37

Hallå funderar på att köpa en Fanatic bee (294 l, 60 b, 135 liter) från 98 eller 99 av en i klubben. Bra skick förutom en liten ding i nosen och att fotpadsen låssnat lite.

Vad tror ni att man ska ge för den? confused.gif

Är det någon som kört den och har koll på hur den är?
    Ska iofs testa den innan jag köper men vore kul att ha någon annans (troligtvis duktigare) åsikt om den. smirk.gif

Hoppas på svar! smile.gif

anonym-anvandare svarade 21 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    8 juni, 2003 vid 21:53

har en -00 själv men med 144 liter som är grym, skön både i lite lättare och hårdare vindar, man kan ha kul på den oavsett om man är hyffsat ny och om man seglat länge, segel allt från 5,2 – 9,0 seglat på den,

Jag gav 3400:- för min i fjol, den ser ut som ny, så du borde kanske ge dryga 2´

Jochen

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.