Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fanatic Bee 260

• Fanatic Bee 260

Publicerad av manche på 24 mars, 2001 vid 08:53

E det nån som har surfat fanatic 260 bee årsm -99. Isåfall e den mer freeride eller freestyle. Går den bra att vågsegla med och hur snabbt går den upp planing?? Vilken lägsta vindstyrka ungefär planar den i med en 80kg gubbe på??
    tacksam för all info jag kan få!!

dude svarade 23 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • dude

Medlem
    24 mars, 2001 vid 16:40

körde på en Fanatic Bee 260 på Fanatic centret i cabarete förra veckan. jag väger 71 kg så brädan blir mer racig och styv för mig än dig på 80 kg skulle jag tro. den är i alla fall mer freeride än freestyle, inte så bred vad jag kommer ihåg. det som utmärkte den bland alla bräder var att den är snabb och gör slalomgippen bra.

mvh, niklas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fanatic Bee 260

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.