Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fanatic Gecko Triple-x 298

• Fanatic Gecko Triple-x 298

Publicerad av bladh på 12 september, 2006 vid 14:48

Hejsan,

skulle gärna vilja höra lite åsikter om denna bräda, Fanatic Triple-x 298 (259cm, 135l). När kom den? Hur är den?

Har för tillfället en Mistral Custom Flow 278, men har tänkt byta till en lite större och en lite mindre. Tänkte att en 135l bräda kunde vara lämplig som största bräda.

Hälsn.
    Martin

argulander svarade 18 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • Knatte

Gäst
    12 september, 2006 vid 17:18
    bladh wrote:
    Hejsan,

skulle gärna vilja höra lite åsikter om denna bräda, Fanatic Triple-x 298 (259cm, 135l). När kom den? Hur är den?

Har för tillfället en Mistral Custom Flow 278, men har tänkt byta till en lite större och en lite mindre. Tänkte att en 135l bräda kunde vara lämplig som största bräda.

Hälsn.
    Martin

Blandar du inte ihop olika Fanatic brädor nu ?? Fanatic Gecko-X 298 är en gammal bräda från slutet av 90-talet.
    http://www.surfspullen.nl/p/archief/archief.php?page=details&board=778&merk[6]=1

Fantiv Tripple X är en betydligt nyare och modernare bräda:
    http://www.surfspullen.nl/p/archief/archief.php?page=details&board=2005&merk[6]=1

Så först måste du nog klara ut vilken bräda du vill ha åsikter om 😉

• bladh

Medlem
    12 september, 2006 vid 21:11

Hm..det har du rätt i. :tongue: Blev förvirrad av en annons jag läste. Egentligen var det triple-x:en jag menade..

Hälsn.
    Martin

• argulander

Medlem
    12 september, 2006 vid 22:03
    bladh wrote:
    Hm..det har du rätt i. :tongue: Blev förvirrad av en annons jag läste. Egentligen var det triple-x:en jag menade..

Hälsn.
    Martin

Hej har en Fanatic Triple X 139 som Du antagligen avser, den ska enligt uppgift ha en volym på 135 liter. Den kom för några år sedan. Jag är relativt nöjd med brädan, den är ganska lättmanövrerad och svänger bra, hyffsat bra att gippa, den är dock inte speciellt snabb. Brukar använda segel från 6,7 till 9,7 på den, funkar bra. (Väger 90 kg). Klas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fanatic Gecko Triple-x 298

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.