Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fanatic Quad 2010?

• Fanatic Quad 2010?

Publicerad av m-c på 30 augusti, 2009 vid 19:58

Klaas Voget rippar tydligen järnet med fyra fenor nuförtiden…

Pics lånade från kulingvarning.nu(nedre bilden) och klaasvoget.com(övre bilden)

/M

svenne svarade 15 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • doc

Medlem
    30 augusti, 2009 vid 20:19

Han kör sannolikt på prototyper till 2011 just nu. 2010 är redan i produktion på fabriken.

• lars_k

Medlem
    30 augusti, 2009 vid 20:25

Vad Seb Wenzel plastar ihop till sina teamriders KAN ju skilja en hel del mot vad han senare tänker sätta i produktion… 😉

• ola-h

Medlem
    30 augusti, 2009 vid 20:35

Fanatic har ju förr varit ”lite sena” och kom t ex med sin 2009 twin först framåt hösten 2008 så visst har de kanske tid att plutta fram en quad till 2010 även om de inte tillkännagett den än. Jag vill minnas att de hintade om en på sitt forum. Men som Lars K säger är ju denna givetvis en ”teamrider custom”.

• svenne

Medlem
    30 augusti, 2009 vid 20:36

Nej, det är hans bräda och inte en proto. Om Fanatic kommer med en Quad har jag ingen aning om, men just den här är byggd som en custom till honom.
    Jag vet dessutom längd, avstånd och vinkel på de fenor han har. Jäklar vad han slet med fen-setuper i somras. Och han bytte bara inte, han filade till och med fram fenorna själv. Åh, vad det är skönt att sitta på sån här, så att säga, jäkligt onödig information. 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA