Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fanatic Skate -02 :mod61är den så bra som de säger?

• Fanatic Skate -02 :mod61är den så bra som de säger?

Posted by anonym-anvandare on 6 maj, 2002 at 15:15

Jag har prata med lite folk på surfbutikerna angående olika freestyle brädor och gemensamt säger de att Fanatic skate är den snabbaste och den som är mest loose i vattnet. Stämmer verkligen detta?

pete replied 22 years, 7 months ago 2 Members · 2 Replies
  • 2 Replies
  • anonym-anvandare

Member
    7 maj, 2002 at 07:31

Jag har Fanatic Skate 2002 58:an.
    Den är utan tvekan den bästa freestyle-brädan jag ägt någonsin, alla kategorier.
    Den är snabb, går högt i vattnet, svänger som en gud.
    Det går tom. rida vågor med, och då inte som en stelbent känguru, utan verkligen RIDA vågor.

Segelstorleken funkar bra från 7.3-4.5, runt 5.7-6.3 funkar den som allra bäst.

Jag kan inte tänka mig att 61:an skilljer sig nåt speciellt, förutom lite större segel.
    Jag säger bara Köp, du kommer inte bli besviken.
    Om du blir besviken så köper jag den av dig.

/Mange

• pete

Member
    8 maj, 2002 at 06:55

Jag testade Skate 61 (eller var det möjligtvis 64?) på Fuerteventura. Jag tyckte den kändes mycket bra; förvånansvärt lätt och livlig och kvick att fotstyra. Däremot tycker jag att den tvära bat-nosen är en ovanligt korkad konstruktion hållf-mässigt: tappar du riggen där så styrs den inte åt sidan och glider av vilket gör att risken att smasha nosen är stor. Mycket riktigt så hade exemplaret jag testade en torftigt lagad nos.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fanatic Skate -02 :mod61är den så bra som de säger?

You must be logged in to create new discussions.