Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fanatic v.s Sx

• Fanatic v.s Sx

Publicerad av toby på 21 april, 2004 vid 08:14

Funderar på att köpa nu bräda, men kan för lite för att hitta rätt i denna djungel av brädor. Har kollat in Fanatic joyride 139 och SX 141, väger 87 kg, och är relativt ny, men vill ha en bräda att växa med, kör ss 15 å 11 drake.

fredo svarade 20 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • patrikol

Medlem
    21 april, 2004 vid 08:30

Snacka med någon av killarna som gör custombrädor så gör dom en som passar dig perfekt!

• dmp

Medlem
    21 april, 2004 vid 12:23

Mitt råd är fanatic brädan.. grymmt nice bräda för bra pengar som håller i evighet..

• roland

Medlem
    21 april, 2004 vid 13:13

Svar till:

Mitt råd är fanatic brädan.. grymmt nice bräda för bra pengar som håller i evighet..

[/ QUOTE ]
    Skulle nästan tro att du säljer…………… Fanatic

• anonym-anvandare

Medlem
    21 april, 2004 vid 13:44

hmm, ja lite suspect e de ju, tack för svaren, men det hade varit givande med några fler comments….

• fredrik-no1

Medlem
    21 april, 2004 vid 15:25

Jag körde Joyridern under två veckors semester i Venezuela nu i vår och var jättenöjd med den. Jag väger 80 kg och körde med SS Fuel stl 9,11,13 och 15. Jag har nu bytt den mot en Skyrider istället. Joyridern är bra i början eftersom den är lätt att ta höjd med och lätt att plana med men tappar lite i fartresurser. Du har inte funderat på en stor Skyrider som alternativ?

/Freddan

• dmp

Medlem
    22 april, 2004 vid 09:33

Roland din jewla pung jag säljer ingenting förutom mig själv lite nu o då (utanför sibylla vill du köpa?) Han frågade om han skulle köpa SX eller fanatic o jag svarade vad jag tyckte.. That´s it

• rambo_johnson

Medlem
    22 april, 2004 vid 10:19

Custom det e nice

• roland

Medlem
    22 april, 2004 vid 10:48

Svar till:

Roland din jewla pung jag säljer ingenting förutom mig själv lite nu o då (utanför sibylla vill du köpa?) Han frågade om han skulle köpa SX eller fanatic o jag svarade vad jag tyckte.. That´s it

[/ QUOTE ]
    Hur mycket ska du ha? vad ingår? kan man få dig med smör på? blev sugen dire grin.gifkt

• dmp

Medlem
    22 april, 2004 vid 14:42

Tja… 2 och femtio plus minus ketshup o senap brukar jag ta för lite advacerad bögsex i badkar med använd lingonsylt.

• fredo

Medlem
    22 april, 2004 vid 15:21

Jag kör en Skyrider -03:a 141/37 2.5kg. Väger 76kg (80 i neopren) och är 180 lång. Tycker den är grymt skön, fin fint kantgrepp och hyfsat snabb i planing.
    Brädan har bra flex vilket gör den trevlig att köra med i chopp och enkel att olla runt.

04:a serien har de liksom övriga tillverkare gjort kortare, så 130/36:an eller 138/38:an är nog ett vettigt köp. SX:en har jag aldrig testat…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fanatic v.s Sx

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.