• lars_k

Medlem
    20 juli, 2003 vid 04:58

Eller ett ankare som man kan slänga i så grejerna inte driver iväg.

• anonym-anvandare

Medlem
    20 juli, 2003 vid 09:32

Nämenvafan, jag är seriös! Vågsurfare har det, snowboardare har det, så varför skulle inte vi kunna ha det? Med någon fjäderspindel i brädan så att linan inte är längre än den behöver vara. Ingen som har någon idé??

• goran

Medlem
    20 juli, 2003 vid 09:44

Jag skulle inte vilja ha det. Har sett seglet ta vind ordentligt vid krach och skulle inte vilja ha foten fastsatt i brädan när grejerna far iväg i 200 tongue.gif
    med andra ord, simmar hellre smile.gif
    Men annars var ju tanken inte fel, men mig passar det inte.

• calle_b

Medlem
    20 juli, 2003 vid 10:48

Efter simmturer av den längre skolan så har jag vart inne på liknande tankar, men det innebär endast trassel o skaffa en fångrem. Måste hålla på den så att den inte lägger sej framför fenan, när man verkligen måste släppa så måste man släppa….

Ha d gött

• karapp

Medlem
    20 juli, 2003 vid 12:12

hur ska man lösa slag och andra manövrar när man far runt masten…

• calle_b

Medlem
    20 juli, 2003 vid 12:52

hahahahahahahahaha!!

• sunkan_

Medlem
    20 juli, 2003 vid 14:01

En ring som snurrar runt mastfoten, under jointen så man har brädan kvar om seglet lossnar.

• anonym-anvandare

Medlem
    20 juli, 2003 vid 17:04

Aaa precis! Tänkte snarast fästa linan i hängselen. Med någon form av avlastande sprint, typ dom som kitarna använder, för att kunna komma loss när man verkligen behöver.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.