Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fantastisk kundservice GoPro!
-
Fantastisk kundservice GoPro!
Publicerad av kitemaster på 29 januari, 2011 vid 09:31Igår gick mitt kamerahus sönder till min GoPro HD Hero. Jag mailade GoPro för att beställa ett nytt hus och de mailade tillbaka inom en minut och meddelade att jag får ett nytt hus inklusive frakt gratis. Det kallar jag kundtjänst!
Hela konversationen på engelska finns här.
Jag hörde också att de ska börja kränga 3D-GoPro-kameror, kanske blir riktigt fett!
ollep svarade 14 år sedan 14 Medlemmar · 33 Svar -
33 Svar
-
Samma erfarenhet från mig. Skickade ett nytt hus utan snack. Hoppas bara det nya håller bättre!
-
fan vad bra att du visar för dem att det lönar sig med service. win win. fick tips av en kompis att alltid ta alla ärenden med företag på twitter. då blir hela konversationen synlig och servicen bra. Kan vara ett bra knep då långt ifrån alla företag är så tillmötesgående som go pro.
-
wow, that is awesome, brilliant customer service is totally underrated these days, its an awesome thing that you guys took the initiative to spread the love!
-
Låter som när man reklamerar ett par Porta Pro. Snabba svar och inget klödd. Där är dock livstids garanti 🙂
Man borde kanske köpa fler prylar med ändelsen ”Pro”….
-
Någon som har hört när GoPros LCD skärm släpps? iceman har sagt januari, men nu är det snart februari…
-
GoPro har inte gett något officiellt relasedatum ännu. Enligt GoPros FAQ var den planerad att släppas sommaren 2010. Har sett flera sidor som skriver att den beräknas inkomma i februari eller mars… tror dock inte man ska ta dessa datum på allt för stort allvar och definitivt inte förbeställa.
-
Där ser man! Vilken trevlig överraskning!
Någon som hittat en bra återförsäljare som har rimlig fraktkostand? GoPro verkar ta 82.81 USD för frakten… 🙁 -
stinky, på mitt hus gick ett av de två fästena av. Hade satt dne på kitebrädan och märkte inget förrän jag kom hem och skruvadeav den. Ren tur att inte det andra gick av också då man måste fästa leashen runt dom med då det inte finns något annat leashfäste.
Men har läst om folk som fått tillbaka sin kamera också efter ett fäste gått sönder.
-
Jag checkade om den hade kommit ut där igår eller om det var i lördags.. då hade den inte kommit ut. Fräckt.
-
Vad blev det av alla
¨support for gods sake your local dealer!!
Visst ar det 2x dyrare men far du problem med grejorna kan du glomma support om du kopt i utlandet/via natet¨
?? -
fan va sweet! då blir det självklart till å beställa en sån när den släpps i sverige!
-
acemattias>> Nu handlade denna tråden ursprungligen om den fantastiska servicen på GoPro! Kanske är ganska trygt att köpa från dom ändå? 😉 Personligen värnar jag gärna om den fria rörligheten och marknaden! Men finns det lokala återförsäljare, med rimliga priser och bra service förtjänar de naturligtvis mina pengar!
Logga in för att svara.