Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fantastisk kundservice GoPro!

• Fantastisk kundservice GoPro!

Publicerad av kitemaster på 29 januari, 2011 vid 09:31

Igår gick mitt kamerahus sönder till min GoPro HD Hero. Jag mailade GoPro för att beställa ett nytt hus och de mailade tillbaka inom en minut och meddelade att jag får ett nytt hus inklusive frakt gratis. Det kallar jag kundtjänst!

Hela konversationen på engelska finns här.

Jag hörde också att de ska börja kränga 3D-GoPro-kameror, kanske blir riktigt fett!

ollep svarade 14 år sedan 14 Medlemmar · 33 Svar
  • 33 Svar
  • pjoter

Medlem
    29 januari, 2011 vid 10:32

Samma erfarenhet från mig. Skickade ett nytt hus utan snack. Hoppas bara det nya håller bättre!

• stinky

Medlem
    29 januari, 2011 vid 13:52

Hur gick era hus sönder?

• wiken

Medlem
    29 januari, 2011 vid 15:42

fan vad bra att du visar för dem att det lönar sig med service. win win. fick tips av en kompis att alltid ta alla ärenden med företag på twitter. då blir hela konversationen synlig och servicen bra. Kan vara ett bra knep då långt ifrån alla företag är så tillmötesgående som go pro.

• skotten

Medlem
    30 januari, 2011 vid 08:35

wow, that is awesome, brilliant customer service is totally underrated these days, its an awesome thing that you guys took the initiative to spread the love!

• nordqvist

Medlem
    30 januari, 2011 vid 09:33

Låter som när man reklamerar ett par Porta Pro. Snabba svar och inget klödd. Där är dock livstids garanti 🙂

Man borde kanske köpa fler prylar med ändelsen ”Pro”….

• hattfan

Medlem
    30 januari, 2011 vid 10:33

Oj sicken idé herr nordqvist. Om man inte har råd kan man ju gå med i PRO det kan nog vara rätt phett.

• dawwg

Medlem
    30 januari, 2011 vid 17:41

Någon som har hört när GoPros LCD skärm släpps? iceman har sagt januari, men nu är det snart februari…

• danger

Medlem
    30 januari, 2011 vid 21:58

GoPro har inte gett något officiellt relasedatum ännu. Enligt GoPros FAQ var den planerad att släppas sommaren 2010. Har sett flera sidor som skriver att den beräknas inkomma i februari eller mars… tror dock inte man ska ta dessa datum på allt för stort allvar och definitivt inte förbeställa.

• blizzy

Medlem
    31 januari, 2011 vid 14:26
  • danger

Medlem
    31 januari, 2011 vid 17:46

Där ser man! Vilken trevlig överraskning!
    Någon som hittat en bra återförsäljare som har rimlig fraktkostand? GoPro verkar ta 82.81 USD för frakten… 🙁

• pjoter

Medlem
    31 januari, 2011 vid 17:48

stinky, på mitt hus gick ett av de två fästena av. Hade satt dne på kitebrädan och märkte inget förrän jag kom hem och skruvadeav den. Ren tur att inte det andra gick av också då man måste fästa leashen runt dom med då det inte finns något annat leashfäste.

Men har läst om folk som fått tillbaka sin kamera också efter ett fäste gått sönder.

• m3lk3r

Medlem
    31 januari, 2011 vid 18:11

Jag checkade om den hade kommit ut där igår eller om det var i lördags.. då hade den inte kommit ut. Fräckt.

• acemattias

Medlem
    31 januari, 2011 vid 19:46

Vad blev det av alla
    ¨support for gods sake your local dealer!!
    Visst ar det 2x dyrare men far du problem med grejorna kan du glomma support om du kopt i utlandet/via natet¨
    ??

• dawwg

Medlem
    31 januari, 2011 vid 19:55

fan va sweet! då blir det självklart till å beställa en sån när den släpps i sverige!

• danger

Medlem
    31 januari, 2011 vid 20:18

acemattias>> Nu handlade denna tråden ursprungligen om den fantastiska servicen på GoPro! Kanske är ganska trygt att köpa från dom ändå? 😉 Personligen värnar jag gärna om den fria rörligheten och marknaden! Men finns det lokala återförsäljare, med rimliga priser och bra service förtjänar de naturligtvis mina pengar!

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fantastisk kundservice GoPro!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.