Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fantic Skate

• dr-masse

Medlem
    16 december, 2004 vid 15:18

Ja, det där är väl årets STORA fråga för alla som sneglar på en ny vågis.

Det som är lite bekymmersamt i mitt fall är att jag behöver en grymt allround liten vågis. Vare sig jag vill eller inte så blir det mest plattvattenssegling av olika slag, så det måste funka. Vågor är roligast! men inte alltid möjligt att ta sig till. Dock MÅSTE den funka och vara kul för vågsegling (trots att jag är helkass på att segla vågor så vill jag fortsätta lära mig och kanske rentav bli bättre).

Så – mitt lilla dilemma är att jag är liiiiite tveksam till hur pass skoj en “stubbe” är på plattvatten. Samtidigt så skulle det vara riktigt skoj att testa en i vågor och se hur det är. Har en kompis vars omdöme jag litar rätt hårt på och han har testat en del stubbisar och är inte helt övertygad.

Men jag följer diskussionen med STORT intresse och har ju exempelvis Mistral Syncro 82 högt upp på listan. Där är mitt främsta bekymmer hur kul den är med fettryck i 4.2, den är ju trotsallt 59 bred. Nåja.

Skall bli spännande!

Stubby På!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fantic Skate

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.