Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Får inget svar från Keppler!
-
Får inget svar från Keppler!
Publicerad av diil på 15 februari, 2006 vid 19:35Någon som vet vad det hemliga ordet är för att få kontakt med honom? Vi är fyra pers som vill lägga en 40kkr-beställning, men han vill inte svara. Jag har mailat några gånger på engelska eftersom tyskan är taggig som en rullsandsding.. Några förslag? /D
surfjohan svarade 18 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Det ska väl inte vara så svårt att få tag på någon som kan översätta till tyska. Någon i er bekantskapskrets borde ju kunna det. Tror man kommer långt med det.
-
Brorsan hade kontakt med honom förra veckan via mail. Engelska brukar funka, men “på egen risk”… =)
-
Söka gärna lite för att kolla tidigare omdömen om snubben. Själv var jag på besök förra sommare och det är inte alls förvånande att ni upplever årets vakuum… 😉
-
Ok, får be min tüsktalande kompiß skriva eller ringa istället. Man ä ju änna vrôl-köpasugen älle!
Jag bjuder på lite huvudvärk som tack för infon. /D
-
Dom kanske är på surfsemester? Han brukar svara snabbt på mail och engelska funkar utmärkt. Vi är många på klubben som handlar hos honom och det har aldrg varit några problem.
-
Jag har fatt snabba svar när jag bestält därifran förut.
-
Oregistrerade
Gäst16 februari, 2006 vid 09:21Nordgren wrote:Jag har fatt snabba svar när jag bestält därifran förut.Jag har köpt brädor där två gånger! Har gått riktigt bra båda gångerna.
Har även hafft reklamation på en av brädorna, och det löste han bra,
Tog lite kort som han fick.Och jag fick en ny bräda till riktigt riktigt bra pris.
-
En kompis hade mailväxling med dom för ett par dar sedan. fick svar tämligen omgående.
-
Det handlar om VEM det är som mailar. Mailade honom idag, fick svar 5 min senare med allt jag behövde veta. Likabra du lägger ner och köper dina prylar på surfers ha ha..
Logga in för att svara.