-
Får jag sällskap i Björkvik fredag/lördag???
Prognosen ser ju lovande ut och jag räknar med att åka ut både fredag eftermiddag och lördag lunch.
Vore nice med lite sällskap….:)
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Får jag sällskap i Björkvik fredag/lördag???
Prognosen ser ju lovande ut och jag räknar med att åka ut både fredag eftermiddag och lördag lunch.
Vore nice med lite sällskap….:)
Skall absolut ut, men kanske lutar mot att åka till Torö, iaf lördag.
Hoppas på torö båda dagarna, ser ut som det kommer igång hyfsat tidigt på fredag.
Har fotbollscup hela lördagen, det får bli Torö imorgon istället, hoppas vinden kommer igång i tid, den ska göra det enligt SMHI i alla fall.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Får jag sällskap i Björkvik fredag/lördag???
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.