Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Får man sällskap på onsdag??

• Får man sällskap på onsdag??

Publicerad av johanc på 12 september, 2005 vid 13:42

Noterade i mitt schema att jag av ofullständigt klarlagda skäl fått onsdagen ledig grin.gif Hmmm… Tror nog att jag drar till Haga och sliter på vinden lite… Några fler som dyker upp???

Undrar

JohanC

styret svarade 19 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • bertoni

Medlem
    13 september, 2005 vid 07:00

Eventuellt efter 17:00 om bara vinden håller, mitt schema är tyvärr fullbokat under dagen… frown.gif

• stewen

Medlem
    13 september, 2005 vid 09:20

Får se vad som händer.
    Grönhögen eller haga… hoppas sydvästen håller i sig bara

• bertoni

Medlem
    14 september, 2005 vid 05:56

Det blir Haga efter 17:00 ikväll, för långt till Grönhögen vid den tidpunkten. Svårt att fly från jobbet innan dess…

• styret

Medlem
    14 september, 2005 vid 06:30

hmmm. blir nog fan haga idag. börjar jobba vid 14 så jag orkar inte köra till grönis. farsan rapporterade att det itne var jättesort än iallafall.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Får man sällskap på onsdag??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.