Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Får man testa nya brädor från svenska butiker?

• Får man testa nya brädor från svenska butiker?

Publicerad av gurra1978 på 23 april, 2005 vid 21:58

Jag är sugen på att köpa en ny bräda men man vill ju helst testa först. Finns det någon/några butiker i Sverige som tillåter “provkörningar”?

the_novice svarade 19 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • the_novice

Medlem
    23 april, 2005 vid 22:03

Det gör väl dom flesta, eller i alla fall Surfcompaniet och SP vad jag vet. cool.gif

• gurra1978

Medlem
    23 april, 2005 vid 22:09

Svar till:

Det gör väl dom flesta, eller i alla fall Surfcompaniet och SP vad jag vet. cool.gif

[/ QUOTE ]

Soft, då får man väl åka dit och köpa i såna fall.

• anonym-anvandare

Medlem
    23 april, 2005 vid 23:31

WALLÉN kommer ha surfcenter i Askimsviken/Göteborg i sommar. Där kommer iallfall de vanligaste modellerna finnas.
    http://www.wallen.seWALLÉN SPORTS

Hör med wallén om vilka modeller som kommer finnas på plats. Men surfcenter kommer det iallfall att bli.
    Du är välkommen!
    Mvh Peter Dompert

• lars_k

Medlem
    24 april, 2005 vid 06:43

Men klämma in en vågis i bilen och dra ner till Åsa och testa är rätt kört eller hur??? wink.gif
    …en vågis kan man ju inte testa på askimsvikens plattvatten. tongue.gif

• tiki

Medlem
    24 april, 2005 vid 07:01

Stämmer in i kören, ett antal populära modeller av brädor finns för test. En av fördelarna med att handla i svenska surfbutiker.

//Jonas

http://www.onwater.se

• the_novice

Medlem
    24 april, 2005 vid 08:40

På surfcompaniet har jag blivit erbjuden att göra just det, dvs låna med mig en bräda ned till Apel, fin service! cool.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Får man testa nya brädor från svenska butiker?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.