Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Färga linor?

• ylva

Medlem
    9 februari, 2005 vid 08:32

Såg inte inlägget förren nu…
    Det beror kanske på vilken drake man har. Den draken jag skrev om är en foil som tappar kraften om en lina går sönder. Faran om en lina går av skulle därmed vara att man faller lite hårt om den går av mitt i ett högt hopp. Att jag inte hoppar högt med draken beror kanske på mig. Du får gärna prova den och visa mig hur man gör. 🙂

• casper

Medlem
    9 februari, 2005 vid 08:44

Modda linorna i varje ända med färg och larks knop(eller va fan det heter) som Cabrinha har gjort på Recon så går det inte att sätta fel. Dom kör svart och rött för höger vänster lina, sen är det larks på linan och knut på skärm för framlinorna(LE) och vice versa för baklinorna(TE)
    Sen kan det ju vara trassel ändå, men det går man ju ut från bom till skärm på en eller två vändor.
    Då behöver man inte färga linorna.
    Fiffigt va!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Färga linor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.