Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Färgglad karta på DMI! 24-28m/s!
-
Färgglad karta på DMI! 24-28m/s!
Publicerad av s på 31 oktober, 2006 vid 07:48Kolla bifogad bild!!!!
Jag har aldrig sett en så färgglad karta på DMI!/Staffan
surfmeister svarade 18 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Japp. Saknas bara två av färgerna på skalan. Hoppas de skruvar upp prognoserna till över 32 m/s så är den komplett! 🙂
-
Jösses. Otroligt skarpa linjer mella möe vind, och ingen vind alls… Ett avlångt lågtryck, kanske? 😀
-
0 gradigt! Fattar ni hur kallt det är med den vindstyrkan…… Får se om man kan hålla sig….
-
Kom precis från lite 4.7 i läjet…
Ser ut att bli kallt i morgon, men sen kommer det mera Väst och värme till helgen! kanske ska onsdagen om jobbdag?
-
Jäää… Borde kört Apel idag men det var trevligt med lite segling. Onsdag/Torsdag blir det absolut övertid för att kunna flexa lite på måndag igen!!
Flex åt folket!
-
Hade en riktigt najs förmiddag i Apel idag..kl 07:20 var man på vattnet och fick 2,5 timmar med överriggad 5.3m2 (5.0m2 hade varit klockrent) och Evo 74. Vinkeln mot vågorna var riktigt super från början men vid 10:00-tiden började det mojna och bli mer onshore. Dessutom var det endast jag och en till surfer på vattnet, sista 1.5 timmarna var jag själv…hur ofta händer det att det blåser 12-13m/s men bra vågor och man är själv på vattnet i Apel……..?
Logga in för att svara.