Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Farstanäs i morgon 17/9

• Farstanäs i morgon 17/9

Publicerad av argulander på 16 september, 2007 vid 17:19

Ser bra ut speciellt på fm verkar bli åt VSV-hållet, då är Farstanäs idealiskt. Nån mer som är ledig och vill hänga på? Har en hel del nya prylar att testa, har krängt iväg det mesta av det gamla bla 10 segel mm. Förkylningen har släppt så det är bara att köra. Klas

argulander svarade 17 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • jox

Medlem
    16 september, 2007 vid 18:13

Fasen att man ska ha värsta halsinfektionen och på det ska man jobba också… Det kommer nog bli kanonbra där ut imorrn. Kör gärnet!

• argulander

Medlem
    17 september, 2007 vid 05:33

Vinden låg kl 7.00 på 210 grader 11 m/s, funkar nog bra på Fituna, drar dit och är nog där 8.30. Nån som är intresserad av läget kan ringa mig medans jag riggar. 070-450 76 80. Klas

• argulander

Medlem
    17 september, 2007 vid 16:45

Det blev både Fituna och Farstanäs idag, kom till Fituna vid 8.30- tiden och körde 7,1 med bra tryck, sedan minskade det något och jag fick några vändor med 8,3. Sen la det sig och jag passade på att käka. Lagom när jag var färdig vred det och drog på hårt VSV. Då packade jag ihop och drog till Farstanäs och seglade toköverriggat 8,3 en bra stund, bytte till 7,1 och fick en bra vända, sen blev det punka. Då var klockan 15.45. På det hela en bra dag, fick testa nya grejor. Klas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Farstanäs i morgon 17/9

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.