-
Farstanäs onsdag 27/5 ??
Ser hyffsat ut på Windguru för tillfället och jag är ledig på onsdag. Nån annan som går i samma tankar? Verkar ju bli VSV ca 8 m/s. Vilket borde funka vid Farstanäs.
Klas
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Farstanäs onsdag 27/5 ??
Ser hyffsat ut på Windguru för tillfället och jag är ledig på onsdag. Nån annan som går i samma tankar? Verkar ju bli VSV ca 8 m/s. Vilket borde funka vid Farstanäs.
Klas
Jag är på om prognosen håller. Jobbar fm så det blir från kl 13 sådär.
/Lars
Vilka vindriktningar funkar egentligen Farstanäs bäst i? Är ju medlem i klubben men är där alldeles för sällan.
Imorgon blir det nog Sätrastrandsbadet om jag får tag på en bil.
Imorgon blir det nog Sätrastrandsbadet om jag får tag på en bil.
VSV är väl egentligen bäst, V går också bra men det får absolut inte vara VNV. (Vid S-SV vind funkar det också bra men då är Fituna bättre.)
Klas
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Farstanäs onsdag 27/5 ??
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.