Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fartygs kite stor som 2 fotbollsplaner
-
Fartygs kite stor som 2 fotbollsplaner
surfsmurf svarade 21 år, 3 månader sedan 15 Medlemmar · 25 Svar
-
Fy fan vilken kite då eller?! Den hade nog funkat nu i söndags då det skulle blåst 10 men var typ en viskning i örat när vi väl kom ut
Om ni ska vara här inne o slåss så får ni gå ut…Må jag säga att det är nog det mest meningslösa inlägg att kasta in ett svar om hur någon stavar….*suck*
Nåja
-
Det är ju märkligt hur fort en tråd om en ball och intressant innovation kan förvandlas till en snyfttråd för dyslexi. Väx upp för fan. Dyslexi är säkert jättejobbigt, men ta inte åt er så fort nån klagar på stavningen. Precis som om ni inte är vana vid det? Inte för att det berättigar påhopp men jag anser att självömkandet är patetiskt och definitvit inte platsar på ett kiteforum. Det finns säkert forum för hur synd det är om ALLA som har ett eller annat handikapp – gråt ut där.
Så åter till ämnet – fan vilken ball grej. Jag hoppas verkligen de får sina 3% av världsmarknaden – det hade ju varit asbra för miljön om inget annat. Dessutom kommer säkerligen kiteutveckligen kunna dra fördelar av deras innovationer. Det är ju säkerligen lite mer pengar som plöjs ned i dessa industriella kite R & D än i de vi använder.
-
Ledsen, men det ligger i tiden att granska saker och ting… he he
// Sverker O. från plus
-
Tycker man skall hålla sig till ämnet, men person angrepp skall inte tolereras! Folk som aldrig har haft problem med stavning själva tror att man är dum i huvudet om man inte kan stava, läs idiotens inlägg så ser du attityden. Det är vanligt att dyslektiker är över intelligenta.
-
Jag måste bara påpeka att det står upp till 5000m3.
Var hittar ni 20000m3?
m.v.h Team SopsäckFörresten, har någon kiteat runt Alicante?
-
Det stod ingenting om Hang Time!..
Kanske varierar beroende på om Tankern är lastad/olastad.Fick heller inte helt klart för mig om det var tillåtet att använda den nära badstränder och så. Vore tråkigt om det skulle hända något, kan ju vara illa för vår underbara sport.
-
Tjänare Hendrik! täntke bara ge dig lite sympati, har personligen ingen dyslexi (tror jag inte )men inte faan hjälper det, kan inte stava i alla fall. Ha de gött !!!
mvh. graf. -
Oki, ser ju galet coolt ut med den där monsterkiten. Men, märk väl, det är ändå Ilustrerad Vetenskap vi snackar om här. I vissa ”mer seriösa” kretsar känd som vetenskapens svar på ”En Dingding Värld”. Hoppas på idén, mljön behöver all hjälp den kan få. Men troligt, näää!
Logga in för att svara.