Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › fätaste selen!
-
fätaste selen!
Publicerad av mjersen på 12 november, 2009 vid 12:51mitt senaste fynd från 1900frösihjäl!
kommer passa bra som fan i en session med min naish skypirate bräda!roland svarade 15 år sedan 15 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
naish to the belly!!?? : ) LF made a big mistake man. Well done on the new deal!
-
Competition M A U I… det är kanske något man ska se upp för i framtiden.. när släpps serien?
-
jag tycker den passar bra med nya LF-linjen tillsammans med luxury och influence! WOOOOOOOO!
[img]http://motorcitykiteboarding.com/wp/index.php?image_id=29&width=400&height=280[/img]
[img]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=50789&stc=1&thumb=1&d=1258030279[/img] -
JagkallasPiotrellerPete;588003 wrote:vilken momentum varning på lf-brädan…
elelr tvärt om..
-
vilken “ful som stryk” varning både på bräda å sele. Synd, LF har haft snygga stilrena grejer fram tills de här.
Men selen från början var inte tråkig. Har haft en elev som hade med sig en liknande sele till kursen. Föreslog att han skulle låna en lite modernare kitesele istället. 🙂
-
fan pjott LF grejjorna va ju hur feta som helst. inga döskallar och flames här inte
-
Tysk-färgerna är tillbaka…vare sig man gillar det eller inte;-).
Inom skidåkningen kallas det i o f s “Hot Dog”, som var mer Flower Power-influerat och då blev det plötsligt lite mer positiv klang.
Är väl kul med lite omväxling trots allt och dessutom så syns ju både åkare och kite bättre på foton och film. Behövs ju in det här “grott-landet” just nu i alla fall… -
lite sjyssta flower-power kites hade vart fint.
Kanske får stå över kite ett år å se vad 2011 har att erbjuda. -
pjoter;588010 wrote:vilken “ful som stryk” varning både på bräda å sele. Synd, LF har haft snygga stilrena grejer fram tills de här.
alltid lika kul att läsa såna inlägg och sedan kolla din signatur… haha.
-
haha, japp, fast sanning är det. 🙂
Säljer även mysticgrejer och är helt ärlig med att en del av det jag sett från deras 2010 grejer ser ut som ………
Ser tyvärr rätt illa ut på cautions sida också. Får väl hoppas amerikanarna behåller dom fulaste kitesen. Fast det finns ju många i sverige med taskig smak så det kommer väl sälja det också. Dock inte till mig. 🙂
Logga in för att svara.