Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Fattar inte hur man lägger in en köpes annons…
-
Fattar inte hur man lägger in en köpes annons…
Publicerad av sara-p på 16 februari, 2006 vid 22:24… under köp och sälj. Är på jakt efter en våtdräkt med lång ärm och ben gärna mer än 3mm och liten, jag är 163 lång och rätt tunn…:confused2: alltså för vågsurfning gärna 5mm. har redan en med lös ärm för wakeboard. gärna begagnad alltså.
steffo svarade 18 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Låter som det är en stl 4 eller 6 du skall ha hos de flesta tillverkare. Se till att köpa en dräkt för tjejer, annars blir du nog lite missnöjd, finns uni-sex också, men vet inte hur de är.
Du kan alltid höra av dig till http://www.backdoor.se och se om de har någon dräkt i lager till bra pris, vet att de haft lite tjej dräkter från Xcel.
Ett tips, alla tjejdräkter är alltid i siffer-storlekar t ex 4-10, storlekar som S-XL är dräkter för killar.
-
Ett annat tips, prova dräkten innan. Som tjej är det mycket svårare att få dräkten att sitta tajt eftersom ni i regel är kurvigare än vad killar är. Vanligt att det glappar i armar, armhålor, korsrygg. Speciellt om du är tunn.
-
Hej Sara!
Annika på Soulrider i malmö la ut en post på nordsurf om neoprenrea:
http://www.nordsurf.com/Forum/tabid/69/forumid/2/postid/7698/view/topic/Default.aspx
Finns även ett tips om http://www.cleanlinesurf.com i den tråden och hittar du något billigt där kan jag rekommendera dem starkt, har själv köpt hela mitt vinterkit där och en 3/2 vid ett annat tillfälle.
-
Men vafan, Yann (även om Danel lär hinna svara först :)), vad gör jag för fel?
-
Hehe, HTML är inte tillåtet på det här forumet. Första försöket var rätt om du byter ut mot [hakparanteser] istället.
Om man är inloggad kan man editera sina inlägg också, så slipper man posta ett nytt om det blir fel.
-
Efter lite editerande löste det sig ju, så fint ordnat här så att forumet fixar länkarna själv…ursäkta spammandet.
Yann, det funkar ju utan några hakar alls, tog bort dem helt i mitt första inlägg så löste det sig. Hade jag kunnat ge dig aloha så hade du fått lite, men jag måste sprida runt lite till först 🙂
-
Hej Sara
Jag tycker inte du skall köpa en vatdräkt utan att prova den först! Det är precis som Yann skrev, svart för tjejer att hitta vatdräkt som passar. Bade jag och min bästa tjejkompis hade jätte svart att hitta vatdräkter som passade, sa jag rader dig att prova först!
Lycka till!
/Lena
ps. annika pa soulrider kan säker hjälpa dig att hitta rätt vatdräkt, hon är ju själv en surfande tjej:-) -
sara P wrote:… under köp och sälj. Är på jakt efter en våtdräkt med lång ärm och ben gärna mer än 3mm och liten, jag är 163 lång och rätt tunn…:confused2: alltså för vågsurfning gärna 5mm. har redan en med lös ärm för wakeboard. gärna begagnad alltså.
När du loggar in se till att du klickar i rutan “kom ihåg mig” så att du fortfarande är inloggad när du klickar dig till Köp&Sälj.
Längst till höger så finns länken “Place an ad”/Steffo
Logga in för att svara.