Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Feedback Wet and Salty…
-
Feedback Wet and Salty…
Publicerad av s66 på 25 december, 2005 vid 18:29God Jul o Gott nytt år alla surfare!!
Skulle vilja ha lite feedback från dom som har sett filmen (ska skriva till Paskowski o Sebastian om vad svenskarna tycker)…själv bara njuter jag när jag tittar på den, har mina klara favoritsessions redan.
Introt till Ricardo t.ex…när han drar av en dubbel så skiten stänker, och när han ”skyar” sina framåtar i Pozo…mums!Är alltid intressant o höra vad alla tycker
Mvh Andreas
pakke svarade 19 år, 2 månader sedan 12 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Bra film!
Bra kvalitet, underbart att se på en riktig 42 tummare! Favoritepisoderna: ricardo, robby, och extras pwa pozo intro! Mamamiasnubben va väl duktig han oxå…;) Musiken var väl så där i vissa episoder…Snart vår…:)
-
Filmen är kannon men lite flummig i menyerna..
Jag har inte fattat vart du är med på filmen andreas men jag har inte hunnit kolla riktigt allt än. -
Jag har inte kollat igenom allt men av det jag sett är det bara en massa korta klipp med segelsnurrande.
Inte speciellt mycket variation. För den som är frälst i freestyle gillar nog den. Jag ser hellre filmer med lite mera variation av olika dicipliner.Sen förövrigt är jag inte så intresserad av att kolla på en surfare som smeker sig duschen 😀
Iof var det en gayflagga lookalike på framsidan så..;-) -
Yooo.
Ska jag vara ärlig så trodde jag att den skulle vara bättre. Dålig musik och för mycket hängande. Sjukt chill att se när dom snackar och hänger med kanske inte så mycket som dom har med i filmen. Det bästa i filmen är när man ser taty. Feeeeet action och bra musk. Det gillar jag! Fett att se dig också när du står och stylar med bältet hihi ;). Liiiiiiite långt intro kanske.
-
Hmm, ja jag va mycket exalterad på julafton när man fick packa upp wet and salty filmen. Men vilken besvikelse när jag stoppat in den i DVD spelaren. Visst att trailern va nån slags MTV musikvidio variant, men att hela filmen skulle bestå av en MTV inspirerad segelsnurrs orgie hade jag verkligen inte trott. Jag skulle vilja se lite mer skön vågridning, lite skönare musik, lite lungnare tempo. Som tillexempel Calle Nybergs fantastiska film ”Sand mellan tårna” Men de e ju vad jag tycker har förstått att de e många som gillar den här.
-
men vafan dudes. inte sett filmen än men man märker ju redan i trailern att de e en freestylefilm. calle nybergs filmer e grymma men tycker de behövs lite segelsnurrfilmer me som inspirerar till realistisk segling
-
Niklas_S wrote:segelsnurrfilmer me som inspirerar till realistisk segling
Sen när var funnel och shaka ”realistisk segling”? -
Ola_P wrote:Sen när var funnel och shaka ”realistisk segling”?
Realistisk segling… Det existerar i Fiskebäck! Jag har sett det, men det är inget för oss Ola! Vi laddar på högre saker än frimärkeshögt i ghettot eller knähögt i Läjet 😉
/S..
-
Jaha, det förklarar saken, har seglat fisketräsk en gång, för nått år sen…
Sjukt sugen på lite riktig segling snart. Och lite värme för den delen också, fick lägga ner att ladda bakåt sist, blev för kallt att simma rätt snabbt. -
Tycker filmen e riktigt nice skönt o burra ner sig framför i vinterkylan! Plus att tjejen gillade nybörjar grejjerna!!
just hur dom har klippt ihop introt till ricardo me dubbeln e saoo gutt!!!! o låten dom spelar när reemko seglar e en höjdare följt av ricardo o swift!
men saknar en ”spela alla kapitel” funktion.. Jobbar på en klubb där jag tvångsvisar vindsurfing filmer på en projektor o de hade varit gutt att bara sätta på den o låta den visa alla profiler! -
Tja, du Pakke…det finns ett val på första DVDn som heter movie compilation, den är ca 45-50 min.
Men jag har precis pratat med André Paskowski som har producerat filmen o berättade att du ville spela den på en klubb där du jobbar. Han berättade att dom har gjort en promo-DVD för endast klubbar o diskotek, han ville ha din adress så skickar han en gratis till dig…bra va!!maila mig din adress: andyswe66@spray.se
Mvh Andreas Olandersson, Olofström
-
finns det en klubb visar surfrullar i kristianstad? fan varför har man inte vetat det innan. då lär ju den stan besökas mer i vår.
-
Skulle du inte ha en film Styret…du höll ju på o gapa om de innan! Har några me mig till Sydafrika om du vill ha.
Mvh Andy -
ja. vi tar den där. jag orkade inte åka ner när jag var i blekinge senast. det var ett par bröst som drog till sej all uppmärksamhet. sen var jag jävligt snål just då med.
vi tar den där nere. då blir det fett med fett
Logga in för att svara.