Senaste nytt › Forums › Övriga › Surfbussen › FEEEET Surfbuss
-
Fan, jobbar du som säljare på VW eller gillar du bara att skrika MULTIVAN i tid och otid?
Tror inte jag sett ett inlägg om någon surfbuss utan att du varit där och skrikit MUUUUUUUULTIVAAAAAAAN!!!! för full hals.
Kanske är du Multivan-predikant och försöker omvända hela värden till din skumma religion?/feg
(Själv kör jag en ToyTOA HiAce, med GetWet:s stavning, och är mycket nöjd. Skulle järna ha lite större men ekonomin bromsar.)
-
Har man hittat en “personbil” som ändå är surfbuss, Kaffestuga, Sovrum, Omklädningsrum, Laståsna, samt med samma yttermått som en vanlig Volvo 740 så är det ju synd om ingen annan får chansen att prova den perfekta kombinationen.
-
Är redan klar byggs om till vad du vill på mindre än 15 min. Löstagbara stolar. Sängen drar du bara fram med ett handtag, bordet sitter redan på plats bara att lyfta fram. Allt är klart från början sen kan du såklart bygga om den som du vill men då köper du ju en billigare buss och inreder den som du vill. Multivanen är ju bra som den är till det mesta.
-
fan tobbe det är ju så man får skämmas för dej när du säjer så dumma saker.
-
Måste ta en koll på din multivan i helgen är själv lite spekulant på en.
-
Går så bra så tyvärr är dom ganska törstiga 1,2 på landsväg och 1,4 i stan en nog så viktig sak att ta i beaktning men annars så är det mesta perfekt ifrån början.
-
SKulle ju bara få lite tips… så mycket som han snackar om den där måste det ju va nåt speciellt med den menar jag…
-
Svar till:
Går så bra så tyvärr är dom ganska törstiga 1,2 på landsväg och 1,4 i stan en nog så viktig sak att ta i beaktning men annars så är det mesta perfekt ifrån början.
[/ QUOTE ]
Då drar den ju nästan lika mycke som min Chevrålet….iofs e min en diesel… -
Svar till:
[/ QUOTE ]
Det är ju mer än dubbla förbrukninge än vad jag har nu men det får man väl tåla.
Men min surfbil är ju i minsta laget -
Svar till:
Här e den, vill ha en vw coach istället.
http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=252117&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1[/ QUOTE ]
En Coach, e de en sån med “höjbart” tak? -
fan inte visste jag att det var här inne du ska alla dina inlägg patrik..
Logga in för att svara.