Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen FEEEET Surfbuss

• fraddan

Medlem
    21 september, 2004 vid 01:47

Jo tack.

• feg

Medlem
    21 september, 2004 vid 07:53

Fan, jobbar du som säljare på VW eller gillar du bara att skrika MULTIVAN i tid och otid? smile.gif
    Tror inte jag sett ett inlägg om någon surfbuss utan att du varit där och skrikit MUUUUUUUULTIVAAAAAAAN!!!! för full hals. smile.gif
    Kanske är du Multivan-predikant och försöker omvända hela värden till din skumma religion?

/feg

(Själv kör jag en ToyTOA HiAce, med GetWet:s stavning, och är mycket nöjd. Skulle järna ha lite större men ekonomin bromsar.)

• patrikol

Medlem
    21 september, 2004 vid 11:07

Har man hittat en “personbil” som ändå är surfbuss, Kaffestuga, Sovrum, Omklädningsrum, Laståsna, samt med samma yttermått som en vanlig Volvo 740 så är det ju synd om ingen annan får chansen att prova den perfekta kombinationen. smile.gif

• tabi

Medlem
    21 september, 2004 vid 12:35

Hur har du inrett din berömda multivan då?

• patrikol

Medlem
    21 september, 2004 vid 16:30

Är redan klar byggs om till vad du vill på mindre än 15 min. Löstagbara stolar. Sängen drar du bara fram med ett handtag, bordet sitter redan på plats bara att lyfta fram. Allt är klart från början sen kan du såklart bygga om den som du vill men då köper du ju en billigare buss och inreder den som du vill. Multivanen är ju bra som den är till det mesta.

• styret

Medlem
    21 september, 2004 vid 17:50

fan tobbe det är ju så man får skämmas för dej när du säjer så dumma saker.

• brickan

Medlem
    21 september, 2004 vid 19:29

Måste ta en koll på din multivan i helgen är själv lite spekulant på en.

• patrikol

Medlem
    22 september, 2004 vid 03:03

Går så bra så tyvärr är dom ganska törstiga 1,2 på landsväg och 1,4 i stan en nog så viktig sak att ta i beaktning men annars så är det mesta perfekt ifrån början.

• tabi

Medlem
    22 september, 2004 vid 09:05

SKulle ju bara få lite tips… så mycket som han snackar om den där måste det ju va nåt speciellt med den menar jag…

• sbjorne

Medlem
    23 september, 2004 vid 08:37

Svar till:

Går så bra så tyvärr är dom ganska törstiga 1,2 på landsväg och 1,4 i stan en nog så viktig sak att ta i beaktning men annars så är det mesta perfekt ifrån början.

[/ QUOTE ]
    Då drar den ju nästan lika mycke som min Chevrålet….iofs e min en diesel…

• brickan

Medlem
    23 september, 2004 vid 09:46

Svar till:

[/ QUOTE ]
    Det är ju mer än dubbla förbrukninge än vad jag har nu men det får man väl tåla.
    Men min surfbil är ju i minsta laget grin.gif

• sbjorne

Medlem
    23 september, 2004 vid 10:59

Den får ju nästan plats i mitt bagage…. grin.gif grin.gif

• sbjorne

Medlem
    24 september, 2004 vid 11:24

Svar till:

Här e den, vill ha en vw coach istället.
    http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=252117&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

[/ QUOTE ]
    En Coach, e de en sån med “höjbart” tak?

• luuddee

Medlem
    24 september, 2004 vid 11:48

fan inte visste jag att det var här inne du ska alla dina inlägg patrik..

• patrikol

Medlem
    24 september, 2004 vid 12:17

Här och där OCH överallt! wink.gif

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen FEEEET Surfbuss

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.