Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Feg vindsurfare..

• Feg vindsurfare..

Publicerad av cliff_jesus på 8 maj, 2009 vid 08:30

Jag har ascoola prytlar men jag vågar inte ge mig ut.. Endera blåser det för lite (kan ju inte dra rigg) eller så blåser det för mycket (minsta seglet för stort)

Hjälp mig hitta bra ursäkter för att inte surfa när jag inte vågar så att jag bara kan stå och hänga på stranden med mina tuffa saker utan att tappa ansiktet..

Jag är gravallvarlig.. 🙂

broderisak svarade 15 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • rasmus_w

Medlem
    8 maj, 2009 vid 08:36

Ledsen, somliga är faktiskt bortom all hjälp.

Själv har jag en linje som går från 9.7 till 3.3.

• spray

Medlem
    8 maj, 2009 vid 11:37

Efter första planingen är ju allt underbart, helt respektlöst 🙂 Men sen, efter första rejäla kastfallet så man inte kan gå på 4 dagar, jag då visar man lite mer respekt framöver 😀

• mexi_

Medlem
    8 maj, 2009 vid 11:39

Byt sport, bridge kanske passar…;-)

• jester

Medlem
    8 maj, 2009 vid 12:10

Enkelt… Ta dig till ett ställe där vattnet inte är djupt, och lär dig beachstarten. Och fråga om tips o tricks från locals. Klagshamn är ju ett trevligt ställe med trevligt folk

• broderisak

Medlem
    8 maj, 2009 vid 13:19

Habo ljung i Lomma kan du köra. Det finns många där som har precis börjat. Samt väldigt lång grunt………..Så där är det bara hoppa upp och köra. Tror du aldrig behöver ens dra rigg.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Feg vindsurfare..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.