Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fel på "DMI Ocean – baltic sea"?

• fel på "DMI Ocean – baltic sea"?

Publicerad av poppo på 14 oktober, 2008 vid 07:56

Har sista veckan haft problem med http://ocean.dmi.dk/anim/index.php med parametrarna “vind” och “baltic sea” / “ostersoen” – tiderna hoppar hit och dit på ett mycket irriterande sätt då man klickar sig framåt. bilderna kommer inte i ordning och en del är gamla. är det bara jag eller…?

koa svarade 16 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • dr-masse

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 07:57

Inga problem här?

Har du testat att rensa historik (tömma cache) eller en annan webbläsare än IE?

• koa

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 08:25

@poppo 508027 wrote:

Har sista veckan haft problem med http://ocean.dmi.dk/anim/index.php med parametrarna “vind” och “baltic sea” / “ostersoen” – tiderna hoppar hit och dit på ett mycket irriterande sätt då man klickar sig framåt. bilderna kommer inte i ordning och en del är gamla. är det bara jag eller…?

Funker inte för mig / Mac

• poppo

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 08:31

@dr Masse 508028 wrote:

Inga problem här?

Har du testat att rensa historik (tömma cache) eller en annan webbläsare än IE?

funkar inte med nytömd cache heller, har bara IE på jobbet…

• ola-h

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 08:49

Funkar för mig. Safari och Mac/OS X

• doc

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 10:08

Funkar på min Mac också.

• koa

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 16:56

…och nu funkar den för mig med, dom verkar ha fixat det 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fel på "DMI Ocean – baltic sea"?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.