Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fel slingshot pump – Habo

Taggad: 

• Fel slingshot pump – Habo

Publicerad av sonkie på 9 augusti, 2011 vid 19:01

Hej, jag hade lagt min gula slingshot (splitt nya) pump på min kiteväska o kläder i Habo i söndags. När jag skulle hem (runt 15-tiden) var pumpen borta. Okey, om man lånar en pump men lägg tillbaka på samma ställe, tack. Är inte det en självklarhet?

Pratade med skejtar-Henke och några andra som visade mig en övergiven slingshot pump som jag tog med hem, i tron att det var min.
    Idag när jag skulle pumpa kiten upptäcker jag att denna pump inte alls är min. Den läcker från slangen och de där plupparna som finns för att fästa slangen i pumpen är borta.
    Någon måste ha gjort en jävligt bra uppgradering av pump. När denna person upptäcker det så hör av dig till mig så byter vi tillbaka. Skulle uppskatta om jag fick tillbaka min nya välfungerande pump.

Tack för hjälpen!
    Sara tel: 0760-518131
    mail: sonkie76@yahoo.se

sonkie svarade 13 år, 3 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fel slingshot pump – Habo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.