Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Felix Pivec video – utförs första gången i världen

• skanepaul

Medlem
    8 juli, 2011 vid 07:52

Är det bara jag som inte ser något?

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=UoNxMh8fGrc”]YouTube – ‪Kitesurfing strapless aerial 360 handle pass – World first?‬‏[/ame]

• above_the_law

Medlem
    8 juli, 2011 vid 08:57
    SkånePaul;661494 wrote:

Nu såg vi i a f:-)
    Coolt att sätta den ostroppat MEN räknas ju egentligen inte till 100% så länge som han inte landar den i vågen tycker jag. Annars kan han ju lika gärna köra TT…;-)

• yann

Medlem
    8 juli, 2011 vid 08:59

Jag vet inte, vissa trick ska man nog lämna åt freestylers… Samma grej med kickflip inom surfing. Det är svårt men inte snyggt nånstans. Hade nog vart snyggare om han landat ner i vågen iofs. Kul att det pushas så mycket inom strapless nu!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Felix Pivec video – utförs första gången i världen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.