• pederboy

Medlem
    13 december, 2006 vid 15:34

Rörande orginalfenan:
    Så har den varit på i fem minuter, den är sjukt stor.

• lars_k

Medlem
    13 december, 2006 vid 17:18

Hmm. Jag har kört med 26 eller 27 cm fenor på min FS100. Inte undra på att jag inte har lyckas med nåt… 😉

• pederboy

Medlem
    13 december, 2006 vid 21:01

Rille Rille Rille
    Allt sitter i materialet.

😉 Peder

• adde

Medlem
    14 december, 2006 vid 22:27

Jag har kört rätt mkt med prolimit 22 i år, köpte en 25:a som jag använt några ggr till 6.2, men jag skulle säga att 22 ner till 5.3 är perfa, 4.7 borde man ha en 20 till.

Har också kört endel med MFC stylemaster L men den är fruktansvärt slö…

• carrera

Medlem
    15 december, 2006 vid 08:26

Hur funkar det att sätta på en freestyle fena på en ikke ren freestyle bräda
    Kör ju en slit o släng bräda (f2 maxx air-00 100L) tror den är mer free ride/våg typ. men vill få den lite mer poppig/ lös. kul o leka med när man tröttnat på fartgrejerna.

• _alexander

Medlem
    16 december, 2006 vid 16:21

@Carrera 354657 wrote:

Hur funkar det att sätta på en freestyle fena på en ikke ren freestyle bräda
    Kör ju en slit o släng bräda (f2 maxx air-00 100L) tror den är mer free ride/våg typ. men vill få den lite mer poppig/ lös. kul o leka med när man tröttnat på fartgrejerna.

mauifins freewave fena är för mig den roligaste fenan som passar perfekt till det du verkar söka

• frisk

Medlem
    28 december, 2006 vid 23:30

var hittar man TNT fenor? Skulle också behöva en mindre till min JP109:a….låter som max 23cm av resonemangen

• surfjohan

Medlem
    29 december, 2006 vid 09:25

@frisk 356353 wrote:

var hittar man TNT fenor? Skulle också behöva en mindre till min JP109:a….låter som max 23cm av resonemangen

Stora höga vindsurfing. http://www.gunsails.se/

• donpedro

Medlem
    29 december, 2006 vid 11:57

Var hittar du TNT på den siten?

• surfjohan

Medlem
    2 januari, 2007 vid 07:35

@donpedro 356425 wrote:

Var hittar du TNT på den siten?

Verkar inte vara några på siten, men jag köpte min där så det är säkert bara att ringa så kan du säkert beställa en.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.